טל לב: "חשוב מאוד שהקהל יגיע לתמוך בנבחרת"

אוטוטו זה מתחיל. ב-11 לנובמבר תפתח נבחרת הנשים של ישראל את הקמפיין בנסיון להעפיל לאליפות אירופה. אחרי הפעם הקודמת שבה הייתה הנבחרת ממש על סף העפלה ובסופו של דבר לא הצליחה לעשות זאת, הפעם מקווים עדן ענבר וחבורתו לעשות צעד נוסף קדימה.

בבית הישראלי ישחקו נבחרת בריטניה, פורטוגל ויוון, ובמשחק הראשון של הבנות הן יפגשו בחוץ את הבריטיות וינסו לפתוח את הקמפיין ברגל ימין.

טל לב בת ה-20, שהוליכה את הנבחרת הצעירה באליפות האחרונה שנערכה בקיץ באילת, היא אחת השחקניות שיצטרכו ליטול את המושכות בהיעדרה של שי דורון, והיא בהחלט מוכנה לאתגר העומד בפניה.

"יש התרגשות לקראת פתיחת הקמפיין של הנבחרת, בטח עכשיו כשסיימתי את הנבחרת הצעירה ועכשיו יש לי רק את הנבחרת הבוגרת. אני כבר מחכה בקוצר רוח למשחק הראשון נגד בריטניה".

מה הציפיות שלך מנבחרת ישראל בקמפיין הנוכחי?

"הציפיות שלי הן תמיד לתת את כל מה שיש לנו, בכל משחק ומשחק, ולהאמין בכל ליבנו שאפשר לנצח כל נבחרת שאנחנו משחקות מולה".

מה המטרות שלך ושל נבחרת ישראל?

"להתרכז בכל משחק ברמת מוכנות מקסימלית. להגיע כמו שצריך למשחק הראשון ולנצח אותו, כדי שנהיה תלויות בעצמנו ולא כמו בפעם שעברה כשנקלענו למצב שלא היינו תלויות בעצמנו ולא הספיק לנו רק לנצח".

אחרי הפרישה של שי דורון, עושה רושם שמצפה לך תפקיד הרבה יותר מרכזי בנבחרת. את מוכנה לזה?

"בטח, איזה שאלה. אני מוכנה לתת את כל כולי למען הנבחרת. אני שמחה שכבר שיחקתי בשני משחקים בקמפיין הקודם, דבר שיכול לעזור לי מבחינת הניסיון".

כמה תתאכזבו אם הנבחרת שוב לא תצליח להעפיל לאליפות אירופה?

"האמת היא שעדיין לא דיברנו על זה בינינו, אבל אני מאמינה שאחרי שהיינו קרובות לעשות את זה בשנה שעברה, הפעם נרצה מאוד לעלות ואני מקווה שנצליח במשימה".

כמה חשובה לכן התמיכה של הקהל במשחקי הבית  שנערכים כאן בישראל?

"אני יכולה להגיד לדבר בשם עצמי ולהגיד שקהל זה דבר שמאוד חשוב ויכול מאוד לעזור לנו. הייתי חלק מהקמפיין של נבחרת העתודה האחרון שהתקיים בארץ בקיץ האחרון, ולצערי לא הגיע הרבה קהל, משהו שמאוד עוזר, בטח כשזה קורה כאן אצלנו בארץ. לכן מאוד חשוב שהקהל יגיע למשחקים של הנבחרת ויתמוך בה".