יום פתוח לתקשורת עם נבחרת העתודה; בית הלחמי: "אני בטוח שהנבחרת תהיה מעניינת"

איגוד הכדורסל ערך הבוקר בהיכל קבוצת שלמה מדיה דיי עם נבחרת העתודה שמתכוננת לאליפות אירופה שתיערך בתל אביב. שחקני ומאמני הנבחרת עמדו לרשות כלי התקשורת כחודש לפני תחילת האליפות, במרכזה של תקופת ההכנה.

אחרי שני משחקי הכנה ולקראת טורניר הכנה נוסף, המאמן אריאל בית הלחמי אמר: "אני רוצה לראות את אותו הסגנון ולחבר את כולם לשחק באופן קבוצתי, אבל לא בטוח שזה יסתדר כי כל שנתון הוא שונה. מה שכן, אני בטוח שהנבחרת תהיה מעניינת, ביכולות שלה ובאופי של השחקנים. לא צריך לחשוב על ההישג מהשנה שעברה, לא אשים לחץ על השחקנים. המטרה היא לשחק טוב ומי שיראה אותנו יהיה גאה בשחקנים. גם בשנה שעברה הרבה שחקנים היו אלמוניים יחסית ועשו פריצה נהדרת, כך שאני בטוח שגם השחקנים האלה יפרצו".

על הצירוף של דני אבדיה: "עד עכשיו התאמנו את השחקנים לשיטה ולדרך שבה אנחנו רוצים לשחק. אנחנו מכניסים את דני לתוך הנבחרת כדי לנצל את היתרונות שלו. גם באליפות הקודמת באו לראות אותו, ואני לא חושב שהוא בלחץ. הפוקוס לא צריך להיות רק על דני, יש פה שחקנים נוספים שיצודו את העיניים של הסקאוטים. לא אדבר על מישהו ברמה האישית, כי זו נבחרת שתשחק ביחד כקבוצה וכך אני מתייחס אליה”

על הפציעה של גבי צוצשווילי: "גבי מאוד נפגע כי הוא עשה קפיצה משמעותית בשנה האחרונה, ומאוד חבל עליו. הפציעה עצמה עדיין יושבת לי בראש, הלב נקרע ואני בטוח שהוא יחזור טוב מאוד מהשיקום. הוא היה חלק מאוד חשוב מהקו הקדמי, כי בשנתון הזה חסרים גבוהים. הנבחרת הוכיחה שהיא חזקה גם אחרי שנפצע ושחקנים אחרים יצטרכו למלא את המקום שלו".