יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: "אני גאה ושמח על השותפות האמיתית שהצלחנו ליצור עם בנק הפועלים"

נבחרת ישראל קיימה היום אימון פתוח לנוער מעוטף עזה. בסיום האימון, אירח בנק הפועלים, נותן החסות החדש והראשי של נבחרות ישראל, נבחרת נוער מעוטף עזה למשחקון קצר בשיתוף שחקני הנבחרת.

לאחר מכן נערכה מסיבת עיתונאים של איגוד הכדורסל יחד עם מנכ"ל בנק הפועלים מר אריק פינטו, בה סיפרו השניים על שיתוף הפעולה בין הצדדים שאינו רק חסות כספית אלא הרבה מעבר לכך. במסיבת העיתונאים נכחו גם הקפטנים של נבחרות הבוגרים והבוגרות של ישראל, גל מקל וקטיה לויצקי ומאמן נבחרת ישראל עודד קטש.

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי: "אני גאה ושמח על השותפות האמיתית שהצלחנו ליצור עם בנק הפועלים, אני סבור שחשוב מאוד שגופים כלכליים גדולים יעזרו לספורט, ובמיוחד לנבחרות הייצוג של מדינת ישראל. איגוד הכדורסל מפעיל שמונה נבחרות תחרותיות, ובשבילנו זה בהחלט כבוד והנאה שגוף כזה, ושמנכ"ל כזה שהוא איש כדורסל למי שלא יודע, נענו לפנייתנו ועובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא, ואין לי ספק שזה יתרון לקידום כל הכדורסל, ואין לי אלא לאחל לנבחרת שנצליח במשימה ונעבור את המשחקים הקרובים בהצלחה.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "גם אנחנו שמחים מאד, בנק הפועלים החליט להעמיק את הקשר עם איגוד הכדורסל והפכנו להיות נותן חסות ראשי. אנחנו מאמינים מאד בספורט, הוא נותן אפשרות לביטוי לחלקים שונים בחברה הישראלית, הוא עוזר ומטפח ערכים שאנחנו מאמינים בהם כמו השגיות, התמדה, משמעת עצמית ומקצועיות. זה חלק מהתרומה שלנו לקהילה ואנחנו מאחלים המון הצלחה לנבחרת במשימה הקרובה".

 

"החיבור שלי לכדורסל הוא ותיק, הייתי כתב בעיתון דבר, אני בוגר וינגייט, בוגר קרס מאמנים ואימנתי את נבחרת ישראל בכסאות גלגלים. זכינו במקום השישי באולימפיאדת בייג'ינג. אני מודה לאיגוד הכדורסל ואני בטוח שנעשה הרבה פעילויות משותפות כמו זו שאנחנו עושים היום, שהזמנתי את נבחרת הנערים של עוטף עזה למשחק אימון קצר נגד נבחרת ישראל. אנחנו ננצל את זה כדי למנף את הפעילויות שם ומינוף העסקים. אנחנו נראה שהחיבור הזה הוא הרבה יותר גדול מהאתגרים של כל הנבחרות שלנו לעמוד במשימות. הם מודל לחיקוי להרבה מאד נערים ובוגרים".

"אם איגוד הכדורסל ירצה לנקוב בסכום, הוא יכול, אנחנו תומכים בתמיכה רחבה ונדיבה. זה בא לידי ביטוי באופן כספי אבל לא רק".

קטיה לויצקי, קפטנית נבחרת הנשים: "אני רוצה להודות לבנק הפועלים ולמנכ"ל אריק פינטו בשם כל שחקניות נבחרות ישראל על האמון ועל הבחירה לתמוך בנו בכל המסגרות".