יו"ר האיגוד, עמירם הלוי: "חינוך וערכים חשובים יותר מהישגים ספורטיביים"

אתמול (ג') נערך באולם הקונכייה בבאר שבע טורניר פתיחת שנת הפעילות הראשונה של מחוז דרום של פרויקט "מנהיגות קולעת"- פרויקט חברתי אשר נועד להקנות ערכים ולפתח יכולות מנהיגות בקרב נערים מהפריפרייה החברתית של ישראל, באמצעות אימוני כדורסל, טורנירים ופעילות חינוכית. במסגרת הפרויקט מושם דגש על שילוב של נערים מהעדה האתיופית בקבוצות השונות, במסגרת המאמץ לשילובם בחברה הישראלית הכללית. התכנית נתמכת ברובה ע"י משפחת האריס מניו יורק, הבעלים של קבוצת פילדלפיה מליגת ה-NBA.

האירוע גם היה לאירוע השקת שיתוף הפעולה של הפרויקט עם איגוד הכדורסל שאף תומך בעמותה המפעילה את הפרויקט, על מנת להרחיב אותו ולהנגיש אותו למספר רב של ילדים בפריפרייה החברתית והגאורגרפית.

מלבד חניכי התכנית- נערים מכיתות ז'-ח' מאזור הדרום, הגיע לטורניר אורח מיוחד, יו"ר איגוד הכדורסל מר עמירם הלוי, שבא לברך ולהשיק את השותפות.

הלוי אמר: "אני מברך את כל מי שיש לו יד במפעל החשוב הזה, שעוזר לנערים לפתח מיומנויות חברתיות, לחזק יכולות ספורטיביות, ולבנות את הביטחון העצמי. אנחנו שמחים להיות שותפים ולתמוך". עוד הוסיף: "אנחנו נמשיך לסייע ככל האפשר לפרויקט מנהיגות קולעת, ואפילו יותר מהאפשר, על מנת לאפשר לכמה שיותר נערים להשתתף ולהתפתח בתכנית, בצפון, בדרום ובכל מקום. התמיכה בתכנית היא חלק מהמגמה של איגוד הכדורסל להגדיל את מספר הילדים שמשחקים כדורסל, עם דגש על הפריפריות". לבסוף הוסיף: "בפרויקטים מהסוג הזה אנחנו מקפידים פחות על ההישגים המקצועיים, ושמים יותר דגש על הערכים החינוכיים- חברתיים- ספורטיביים. על אף זאת, אנחנו נסייע ככל האפשר גם באמצעים המקצועיים העומדים לרשותנו, שהם הכלים המקצועיים הכי טובים שיש במדינה כרגע, והם ברמה גבוהה מאוד".

מנכ"ל מנהיגות קולעת, לירן ג'רסי, אמר באירוע: "זו גאווה גדולה עבורנו להשיק באופן רשמי את שיתוף הפעולה עם איגוד הכדורסל, שהוא הגוף החשוב בעולם הכדורסל בישראל. עבורנו זוהי שותפות מתבקשת ביותר ואנו שמחים שגם איגוד הכדורסל שם לו למטרה להשקיע בילדים והנוער בפריפרייה. מאחורי הצהרות אלה עומדים גם מעשים, והוכחה לכך ניתנת בתמיכה של איגוד הכדורסל של הפרויקט ובהגעה של העומד בראשו, מר עמירם הלוי, לבאר שבע לטורניר הפתיחה".

צילום: אביב הברון