ישראל הודחה, אדלשטיין: "אנשים אוהבים את הנבחרת"

נבחרת ישראל ספגה היום (רביעי) הפסד רביעי באליפות אירופה 2017 לנבחרת אוקראינה 88-64. הניצחון של האוקראינים שולח אותם לטורקיה לשלב שמינית הגמר שם הם יפגשו את סלובניה. נבחרת ישראל מסיימת במקום השישי.

ארז אדלשטיין: "אחרי הפסד קשה אתמול זה היה משחק שקשה להתכונן אליו. התחלנו טוב והשתדלנו ליהנות אבל אז נפלנו ואני לא אוהב את זה אבל אני יכול להבין את זה. קיבלתי המון הודעות שאנשים אוהבים את הנבחרת. ראינו גם היום שיש לנו בעיה בצבע. היה לנו חצי שני פחות טוב נגד איטליה ורבע וחצי פחות טוב נגד ליטא, זאת אכזבה. אני לא מכיר את המושג כשלון. אנשים פה בני אדם ואפשר להבין. אנחנו מתוסכלים ממה שקרה אתמול והיינו כחוט השערה ממשחק על עלייה".

ליאור אליהו: "באנו להילחם אבל זה לא עבד והם רצו טוב ופשוט נשברנו, אני מצטער על כך אבל זה יכול להיות. זה מחזיר אותו למשחק של אתמול והתוצאה שלו וזה משחק שובר. כשצריך לבוא אחרי 24 שעות זה מאד מאד קשה. זה היה שברון לב אתמול כי כולם נתנו הכל וזה מתסכל להפסיד בהארכה. קשה להגיד שזה לגיטימי ההפסד היום כי זה לא, אבל יש הסבר כלשהו. אני אעשה את החושבים שלי בהמשך ואחליט בהמשך על עתידי".

עומרי כספי: "לא ציפינו לזה, אבל יש ימים כאלה בכדורסל. ניסינו להביא את האנרגיה אבל זה לא הצליח. יש משחקים כאלה שאתה לא שם, הרגליים לא שם והראש לא שם. זה לא מה שרצינו אבל זה הכדורסל. אתמול היינו רחוקים סל ממקום אחר לגמרי".