יש עולה שנייה: קרית מוצקין ניצחה את אליצור נתניה בחוץ והעפילה לליגה הלאומית

מזל טוב למכבי קרית מוצקין!! הקבוצה מהקריות עשתה את זה והעפילה לליגה הלאומית אחרי ניצחון בסדרה מול אליצור נתניה 1-2. חתיכת סדרת גמר הייתה לנו במחוז הצפוני כאשר המדורגת ראשונה נתניה הפסידה את הביתיות במשחק הראשון, אחר כך הייתה זאת מוצקין שהפסידה בביתה והשתיים התייצבו למשחק שלישי ומכריע באולם בנתניה.
בחצי הראשון נראה היה שזה הולך לכיוון של המארחים שפתחו חזק והוליכו לאורך כל המחצית הראשונה. גם ברבע השלישי המשיכה נתניה להוליך, אבל מוצקין החלה לנגוס בהפרש הנתנייתי, ובסיום 30 דקות הוליכה נתניה ב-5 הפרש – 51-56.
אלא שהרבע האחרון היה כמעט במעמד צד אחד. נתניה נעלמה ומוצקין השתלטה על המשחק. אט אט נמחק ההפרש, ומוצקין נטלה את ההובלה. הדרמה החלה 14 שניות לסיום כאשר מוצקין הובילה ב-4 הפרש. יואב דביר קלע סל וצימק ל-2 הפרש בלבד. מוצקין איבדה את הכדור, ואדיר הרוש נשלח לקו העונשין כשנותרו 5 שניות לסיום. הרוש קלע את השתיים והישווה ל-68-68. הארכה? לא אם זה תלוי בליאור שגב. הרכז הוותיק לקח את הכדור, דהר לחצי של נתניה וירה זריקה מטורפת מהפינה שצללה פנימה והותירה את המקומיים המומים ואת האורחים בטירוף. 68-71 למוצקין בסיום, והיא זאת שחגגה את העלייה לליגה הלאומית על חשבונה של נתניה המאוכזבת.
אגב, גם במחוז הדרומי אתמול הייתה זאת קבוצת החוץ שדורגה במקום השני בתום העונ הסדירה, אליצור יבנה, שניצחה בחוץ את המשחק הכל כך מכריע.
למוצקין: רותם ברזילי 18, עידו קוז'יקרו 16, ליאור שגב 12, אלמוג ברק 11, בר חג'בי ויבגני ליוטרין 7.
לנתניה: יואב דביר 18, אדיר הרוש 13, אופק בוגדנובסקי 12, אבי גולה 11, איתי קרביוב 9, מתן לבנטר ואוריה גור 3.