לאן השבוע? לחמישה גמרים לבנים ולבנות באולם זיסמן

יום ראשון – ליגת ווינר
שלושה משחקים יפתחו את המחזור ה-25 בליגת ווינר, הפועל חולון תארח את הפועל ת"א, מכבי ת"א תתארח במבצר אצל בני הרצליה וקרית גת תארח את עירוני נהריה.

יום שני – אתנה ווינר נשים וליגת ווינר לגברים וגם יום הגמרים של הבנות
אליצור חולון תארח את מכבי רמת חן למשחק מספר 4 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת אתנה ווינר לנשים. רמת חן מוליכה 1-2 וניצחון חוץ שלה יעלה אותה לגמר שם ממתינה כבר מכבי אשדוד. המשחק בשעה 19:00 עם שידור ישיר בספורט5+ (56)
בליגת ווינר סל לגברים עוד שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-25. הפועל אילת מול מכבי אשדוד, מכבי חיפה מול מכבי ראשל"צ והפועל ירושלים מול גלבוע/גליל.
ביום הגמרים של הנשים שיערך באולם זיסמן בר"ג, גמר גביע המדינה לילדות יפגיש את מכבי רעננה מול הפועל ראשל"צ בשעה 14:45 ומיד לאחר מכן גמר גביע המדינה לנערות בין אותן אגודות – מכבי רעננה מול הפועל ראשל"צ בשעה 17:00 עם שידור ישיר בספורט5+ (56).

יום שלישי – מחזור אחרון בלאומית לפני הפלייאוף
הליגה הסדירה תינעל עם מחזור 26 בו ישוחקו כל המשחקים באותה שעה – 19:00. אמנם כל 8 הקבוצות שעלו לפלייאוף ידועות אבל כל המיקומים יכולים להשתנות עקב התוצאות. המשחק המרכזי שיועבר בשידור ישיר בספורט5+ (56) הוא הפועל כפ"ס מול מכבי הוד השרון. יתר המשחקים:
הפועל ב"ש – מגדל העמק
נס ציונה – הפועל עפולה
א.ס רמה"ש – מכבי רעננה
גליל עליון – מכבי רחובות
קרית אתא – הפועל ר"ג/גבעתיים
עירוני ר"ג – הפועל חיפה

יום רביעי – יום הגמרים לילדים, נערים ונוער
יום הגמרים המיוחד יחל בשעה 15:00 באולם זיסמן בר"ג עם גמר גביע המדינה לילדים שם יתמודדו מכבי חיפה ליעד ומכבי ראשל"צ אלון. בשעה 17:15 מכבי יהושע ת"א מול מכבי יאיר ראשל"צ בגמר גביע המדינה לנערים. בשעה 19:30 מכבי טדי ת"א מול מכבי ראשל"צ איציק. גם גמר הנערים וגם גמר הנוער יועברו בשידור ישיר בספורט5+ (56).

יום חמישי – מחזור אחרון ביורוליג וליגת ווינר סל
מכבי ת"א תארח את פנאתינייקוס למשחק במסגרת המחזור ה-30 והאחרון ביורוליג ובכך תסיים את העונה האירופית שלה.
במסגרת המחזור ה-26 בליגת ווינר סל תארח הפועל חולון את בני הרצליה.

מוצ"ש – ליגת ווינר סל
עוד משחק אחד יערך במסגרת המחזור ה-26 בליגת ווינר סל כאשר מכבי אשדוד תארח את הפועל ירושלים.