ליגה לאומית, מחזור 25: ניצחון לקרית אתא בנתניה; הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון

לאחר שאתמול הפועל עפולה גברה על הפועל חיפה, המחזור ה-25 בליגה הלאומית נסגר עם שישה משחקים בסיומם ככל הנראה יש שמונה קבוצות בפלייאוף העליון לאחר הניצחון של קרית אתא בנתניה שבזכותו היא הבטיחה לעצמה את המקום בפלייאוף העליון. הפועל כפ"ס ירדה באופן רשמי לליגה הארצית אחרי 11 שנים בליגה הלאומית אחרי הפסד ביתי למכבי הוד השרון.

מי שכנראה תצטרף לשמינייה היא אליצור יבנה שתצטרך לנצח בשבוע הבא בבית את הפועל כפ"ס כדי להבטיח סופית את מקומה בפלייאוף על חשבונה של אליצור נתניה. אליצור אשקלון ואבי סוכר המשיכו במומנטום שלהם עם ניצחון אדיר על מכבי חיפה ברוממה שמבטיח לה את הפלייאוף. הירוקים יורדים למקום החמישי ומאבדים את יתרון הביתיות בפלייאוף. בתחתית ר"ג/גבעתיים רשמה ניצחון יקר וביחד עם הניצחון של הוד"ש הורידו את רחובות אל מתחת לקו האדום.

אליצור נתניה – עירוני קרית אתא 77-72
עמנואל אומגבו קלע 27 נקודות בניצחון החשוב הזה של קרית אתא שהבטיחה את מקומה בפלייאוף. נתניה זקוקה לסוג של נס כדי להעפיל לפלייאוף, כשתצטרך לנצח בחוץ את מכבי רעננה ולקוות להפסד ביתי של יבנה מול כפ"ס.

מכבי רחובות – עירוני 'יובלים' רעננה 81-75
מייקל בריסקר 17 נקודות, ג'מאר גאלי הוסיף 16, גיל בני 15 נקודות. יובל נעימי קלע 27 נקודות, מסר 7 אסיסטים וקלט 7 ריבאונדים לרחובות שירדה מתחת לקו האדום.

מכבי חיפה – אליצור אשקלון 95-88
טיילר סמית' קלע 31 נקודות ובילי מקשפרד הוסיף 24 נקודות בניצחון גדול חוץ גדול לאשקלון שהבטיח לה את המקום בפלייאוף. חיפה כרגע ללא יתרון ביתיות בפלייאוף, סמואל גיבנס קלע 20 נקודות לירוקים.

הפועל גליל עליון – אליצור יבנה 78-90
יבנה תזדקק בשבוע הבא לניצחון על היורדת הפועל כפ"ס כדי להבטיח את המקום בפלייאוף, מה שלא עשתה היום. ג'ו לואל אצ'וויל בלט בגליל עם 26 נקודות, ברנדון אדוארדס קלע 20 נקודות ליבנה.

מכבי קרית מוצקין – הפועל ר"ג/גבעתיים 96-87
ניצחון גדול לר"ג/גבעתיים דווקא בחוץ על קבוצת הצמרת ממוצקין, שמעלה אותם מעל הקו האדום. אייל שולמן היה מעל כולם עם 22 נקודות, 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, חאבייר קרטר קלע 22 נקודות למוצקין.

הפועל כפר סבא – מכבי הוד השרון 78-75
הירוקים יורדים ליגה באופן רשמי אחרי 11 שנים וגם הפלייאוף התחתון לא יעזור להם. קווינטרל תומאס קלע 25 נקודות להוד השרון ופול דילייני הוסיף 21 נקודות, ניצחון קריטי להוד השרון במאבקי התחתית. עידן אלבר קלע 17 נקודות לכפ"ס.