ליגה לאומית, מחזור 9: נצחונות לשלוש המוליכות – עפולה, הרצליה והוד השרון

משחקי המחזור ה-9 בליגה הלאומית התקיימו הערב, ושלוש המוליכות ניצחו והן ממשיכות להוביל את הטבלה.

גליל עליון – רמת גן גבעתיים 74-100

ניצחון משכנע של החבורה מכפר בלום שכבר מהפתיחה הוכיחה שהיא רוצה את המשחק הזה יותר. הקבוצה של אבישי גורדון עלתה ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם ולא שמטה אותו עד לסיום. רועי הובר בלט עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים. קווין קאפרס הפגיז 30 שלא עזרו לר"ג גבעתיים.

הוד השרון – אליצור איתו אשקלון 73-85

מה תגידו על הוד השרון? הקבוצה של נתי כהן השיגה היום את ניצחונה השישי ברצף, והיא מפלסת את דרכה למעלה. מנגד, אליצור איתו אשקלון חוזרת להפסיד אחרי הניצחון הגדול בסוף השבוע על הרצליה, ועושה זאת למרות הופעת בכורה של ד'אור פישר וחזרתו של פול דילייני לסגל. טרבון יוז בלט בהוד השרון עם 22 נקודות, יריב עמירם הוסיף 11. מנגד, פול דילייני הוביל את הדרומיים עם 19 נקודות וד'אור פישר הסתפק ב-6 בלבד.

חבל מודיעין – א.ס רמת השרון 89-94

ניצחון שלישי העונה של חבל מודיעין שמשאיר את הקבוצה של גיא קנטור עמוק במקום האחרון בטבלה. זה היה קרב עיקש בין שתי קבוצות התקפיות, אך לבסוף המקומיים ידעו לשמור על הבית בזכות מחצית שנייה גדולה בהובלת תום ספקטור. ספקטור היה האקס פקטור של אלון שטיין וחבל מודיעין עם 20 נקודות. טיירל נלסון קלע 30 שלא הספיקו לרמה"ש.

בני הרצליה – אליצור נתניה 75-79

זה לא היה פשוט, אך הרצליה חוזרת לנצח ומאריכה את רצף הפסדים של אליצור נתניה. אור לאומי בלט בהרצליה עם 21 נקודות ו-5 אסיסטים. 32 נקודות של ברייס וושינגטון לא עזרו לנתניה.

קריית אתא – הפועל עפולה 78-74

ניצחון חוץ ענק לעפולה ששומרת על המקום הראשון בטבלה. זה היה משחק עם הרבה מהפכים ודרמה, אך בסוף ידם של האדומים הייתה על העליונה בזכות קור רוח בדקות הסיום. אלונזו קולנן היה נהדר עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים עבור עפולה. מנגד, 20 של שגיב דוד לא הספיקו לאתא.

קריית מוצקין – אליצור יבנה 60-80

אליצור יבנה עם הפסד שלישי ברצף מאבדת גובה בצמרת. האורחים לא הופיעו למשחק כבר מהרגע הראשון ונקלעו לפיגור דו ספרתי בשלב מוקדם מאוד. מנגד, מוצקין ניצלה עד תום את היתרון שלה בצבע בדרך לניצחון חשוב. רום קורנליוס המשיך ביכולת הטובה עם 12 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. מנגד, 14 של בילי מקשפרד לא עזרו לאליצור יבנה.