ליגת העל לנוער, מחזור 3: גלבוע/מעיינות ועירוני רעננה מושלמות בצפון; מכבי ת"א, ראשל"צ, ירושלים ויבנה ללא הפסד בדרום

המחזור השלישי בליגת העל לנוער נערך השבוע, ואלה התוצאות שהושגו בו כפי שליקט אילון סלוס.

מחוז צפון

במחוז צפון שתי קבוצות בפסגה עם מאזן מושלם: גלבוע/מעיינות ועירוני רעננה אחריהן עמק יזרעאל, אליצור נתניה והפועל משגב עם 2 ניצחונות. במרכז הטבלה עם ניצחון אחד: כפר סבא, מכבי אסי חיפה, מכבי חיפה צעירים, עמק חפר והוד השרון והתחתית שתי קבוצות ללא ניצחון: הפועל גליל עליון צפת ובני הרצליה

תוצאות המשחקים:

הפועל משגב הפועל גליל עליון צפת 58-74

קבוצת הנוער ממשגב המכונים "הטייגרס" התייצבה למשחק בית שני מול גליל עליו במסגרת המחזור השלישי בליגת העל לנוער.
פתיחה שקולה של המשחק בדקות הראשונות מעמידה את המשחק בתוצאה צמודה, אך ריצה מטורפת של המקומיים בשילוב אחוזי קליעה גבוהים והגנה טובה סוגרים את הרבע הראשון ביתרון 15-29 למשגב.
החבורה הלוחמת מהגליל לא הרימה ידיים ולרבע השני עלו אגרסיביים יותר ולאט לאט נגסו בהפרש , למחצית ירדו הקבוצות בתוצאה 38-47 למשגב .
פתיחת הרבע השלישי הייתה בסימן הגנת ברזל מצד משגב כאשר הקבוצה עוצרת את האורחים על 7 נק ברבע בלבד!!! ובסיום הרבע השלישי 45-62.
הרבע הרביעי היה חלש יותר מבחינת משגב אך המקומיים ידעו לשמור על היתרון ולנצח ניצחון מרשים 58-74.

קלעו למשגב:
אור לוין 27 נק. , רועי בר חן וישע דודאי 15 נק כא. , אופק לוי 7 נק. , קורן אלגאלי 6 נק. , בן כץ ואורי שוחט 2 נק כא.

הפועל גלבוע מעיינות מכבי אסי חיפה 76-97

(מתוך אתר סל הגלבוע)

הפועל גלבוע מעיינות אירחו בעין חרוד את מכבי אסי חיפה לעיני 100 צופים למשחק במסגרת מחזור 3 בליגת העל לנוער.

הפועל גלבוע מעיינות חסרה את מקסים רומנוב ואיתמר ברסון הפצועים.

הפתיחה הייתה של החניכים של בני כץ שנכנסו מהר מאוד לעניינים והרגישו בבית. עמית אלון המצויין למפרט וגמבש הוליכו את הירוקים ליתרון מהיר של 14-6 שסל השדה הראשון שלנו נקלע לאחר 4 דקות בלבד. עד סוף הרבע מושקוביץ וחנוכי ניסו לשמור על מרחק סביר מהירוקים שסיפקו רבע מצויין ובסיומו 26-18 למכבי אסי חיפה שהסנטרים סרור ומורגנשטרן עם בעיית עבירות (3 כ"א) כבר בתום הרבע הראשון

ברבע השני הירוקים מגיעים ליתרון השיא שלהם ועולים כבר לדו ספרתי 31-21 שלאדומים לבנים לא מתחבר שום דבר. דווקא אז הגיעו הדקות של צעיר השחקנים על המגרש עידו סגל שהוביל את החבורה של קרת לריצה נהדרת של 11-0 ומהפך בתוצאה . הירוקים סיימו את פסקי הזמן והמומנטום המשיך ללכת עם המקומיים שגם אונה ויוחנן מספקים דקות איכותיות ובסיום המחצית 41-49 גלבוע/מעיינות ברבע מטורף התקפי של 31 נקודות

ברבע השלישי היה נראה שהאדומים לבנים מתחילים לברוח אבל הירוקים לא ויתרו וגילו אופי וחזרו למשחק שעמית אלון ועמית אלמוג מפציצים מכל טווח ומורידים את הירוקים במינוס 3 בלבד בתם הרבע השלישי 61-64 גלבוע/מעיינות

ברבע האחרון התעוררו סוף סוף האדומים לבנים והראו כמה פוטנציאל יש בהם ובמשחק משובח לא מותירים כל סיכוי לירוקים שניסו עוד לקחת שני פסקי זמן ברבע הזה בחמש דקות אבל לא הצליחו לעצור את הריצה של חיון/מושקוביץ/חנוכי/ננקין ואחרי 5 דקות היתרון צומח ל+20 משם כבר הירוקים לא הצליחו לחזור שאת הסיום של המשחק שחר כהן ועומר אלבז דואגים שההפרש לא ירד עם דקות טובות משלהם.

קלעו לגלבוע/מעיינות

איתי מושקוביץ -21 נק' , 7 כ"ח , 3 אס' , אייל ננקין -20 נק' , 6 כ"ח , 4 אס'  , יותם חנוכי – 19 נק', 9 כ"ח, 3 חסימות , עידו סגל -13 נק' , רזיאל חיון -9 נק'  , גלעד אונה – 9 נק'  , עומר אלבז, הראל יוחנן -2 כ"א , שחר כהן,אמיר שפיר -1 כ"א , שותפו ולא קלעו: אלון מורגנשטרן ובניהו סרור

הרבו לקלוע למכבי חיפה

עמית אלון -25 (6 שלשות)  , רועי גמבש -25 נק'  , עמית אלמוג -11 

מכבי רעננה עירוני הפועל עמק חפר 73-81

הפועל עמק יזרעאל אליצור עירוני נתניה 59-100

מכבי חיפה צעירים הפועל כפר סבא אביב 97-59

בני הרצליה מכבי הוד השרון (נדחה למוצ"ש 4.11)

מחוז דרום

מחזור חלקי במחוז דרום שבסיומו מכבי ת"א ראשונה עם מאזן 0-3, הפועל ת"א מנצחת בקרב צמרת את הפועל חולון והשתיים דבוקות בטבלה עם מאזן 1-2, מאזן מושלם של 0-2 ומשחק חסר יש למכבי ראשל"צ איציק, הפועל ירושלים יהב ואליצור יבנה. במרכז הטבלה מכבי ר"ג ועירוני אשקלון עם מאזן 2-1 ובתחתית עדיין ללא ניצחון: גן יבנה, נס ציונה, מכבי עופר ראשל"צ והפועל ירושלים יובל

תוצאות המשחקים:

הפועל יורם חולון הפועל ת"א 77-69

מפגש צמרת הין הפועל חולון שהגיעה עם מאזן 0-2 מול האדומים במאזן 1-1. חולון פתחה עם עמית ארבל, רועי מדינה, שגיא דטיינמן, עמינדב חיון ואופק יעקבי האורחים מת"א פתחו עם שחר עמיר, גיא פלטין, גיא עלוש, יובל אדוסי וים מדר.

ברבע הראשון האדומים השתלטו על המשחק. יובל אדוסי פתח את המשחק היטב עבור האדומים מנגד רועי מדינה שמר את חולון במשחק. גיא פלטין חתם את הרבע עבור האדומים ובסיומו 12-19 להפועל ת"א.

ברבע השני האדומים המשיכו ללחוץ על הדוושה. מטח שלשות של עומר הראל שירה ופגע מכל מצב יצר בריחה משמעותית ובמחצית 26-41 להפועל ת"א.

ברבע השלישי חולון מורידים את הפער. הראל המשיך לקלוע מטווח ה-3 וים מדר מוסיף נקודות מהשדה, ומנגד שגיא שטיימן מספק נקודות לחולון ובסיום הרבע 47-57.

ברבע האחרון הפער נשמר. הראל, פלטין ומדר קולעים מה-3 מנגד שטיימן עם שלשות משלו ובסיום ניצחון חוץ חשוב להפועל ת"א 69-77 והיא עוברת את חולון בטבלה.

הרבו לקלוע להפועל ת"א: עומר הראל 23 (6 שלשות), גיא פלטין ושחר עמיר 15, יובל אדוסי 12

הרבו לקלוע להפועל חולון: שגיא שטיימן 26, רועי מדינה 20, עמית ארבלי 11

א.ס. אשקלון מכבי ת"א טדי 62-56

הפועל גן –יבנה עירוני אהרון ר"ג 118-42

אליצור יבנה הפועל נס ציונה איתי (נדחה ליום שישי 3.11)

הפועל ירושלים יהב מכבי עופר ראשל"צ (נדחה למוצ"ש 4.11)

מכבי ראשל"צ איציק הפועל ירושלים יובל (נדחה למוצ"ש 4.11)