לימור מזרחי מסכמת את טורניר האקדמיה לבנות בבלגיה

לימור מזרחי, מאמנת המחזור הצעיר של האקדמיה לבנות של איגוד הכדורסל במכון וינגייט ומאמנת נבחרת הקדטיות, מסכמת ימים של משחקים בטורניר חג המולד בבלגיה

קבוצת האקדמיה לכדורסל נערות א' יצאה לטורניר חג המולד בבלגיה, זאת השנה השלישית ברציפות.
האקדמיה התמודדה בקטגוריה U17 עם 14 קבוצות ממדינות שונות באירופה.
האקדמיה סיימה במקום החמישי עם 3 ניצחונות ושני הפסדים.
הטורניר היה הצלחה גדולה מבחינתנו , הבנות החדשות נחשפו בפעם הראשונה לטורניר בינלאומי , השחקניות הוותיקות יותר צברו עוד ניסיון בינלאומי.
הקבוצה הראתה התקדמות ממשחק למשחק. הבנות היו עם מוטיבציה גבוהה ועמדו בצורה טובה בעומס של 5 משחקים בשלושה ימים.

ניתוח המשחקים :

מול קורטריק:
ניצחון 55-36. קלעיות בולטות: עידן שלוש 25 (11 ריב', 7 חט'), ניצן עמאר 10 (4 אס', 6 חט', 10 דיפ'), שירה חג'ג' 8 (9 ריב', 4 חט', 3 חס').
במשחק הראשון התמודדה קבוצת הנערות א' עם קבוצה בלגית.
פתיחה מהוססת של המשחק הביאה לפיגור 2-4, אבל התאוששות הגנתית וסלים קלים שבאו בעקבות כך, העבירו את היתרון לבנות האקדמיה, 14-8 בסיום הרבע הראשון.
המשך הגנה טובה ברבע השני הגדיל את היתרון עד 22-9, והמחצית הסתיימה ביתרון 29-15 לשחקניות האקדמיה.
בדקות הראשונות של המחצית השניה המשחק התאזן והבלגיות צמצמו את ההפרש עד ל-10 נקודות, אך החלפת הגנה ופירגון יפה בהתקפה החזירו את החניכות של לימור מזרחי ליתרון 15 בסיום הרבע השלישי, והמשחק הסתיים בתוצאה 56-35 לוינגייט, עם הפנים למשחק על המקום הראשון בבית המוקדם.
קישור להיילייטס מהמשחק: https://youtu.be/LO9vMAlrM2A

מול מוסקבה:
הפסד 34-45. קלעיות בולטות: עידן שלוש 11 (8 ריב', 7 חט'), ניצן עמאר 6 (5 חט', 6 דיפ'), מאי נשר וגלי בן מרדכי 5 כל אחת.
פחות משלוש שעות לאחר סיום המשחק הראשון עלו השחקניות האקדמיה הצעירות למשחק שיקבע את מיקומן הסופי בבית המוקדם.
מולן, קבוצה רוסית ארוכה ואתלטית שניצחה בבוקר בהפרש גדול מאוד את הבלגיות.
פתיחה מצוינת של הרוסיות העלתה אותן ליתרון 2-11 מהיר, וכל המחצית הראשונה התנהלה בשליטה רוסית כאשר שחקניות וינגייט מתקשות לייצר מצבים בהתקפה.
אנרגיות נהדרות ושיפור בתחילת הרבע השלישי קירבו את בנות האקדמיה עד 9 הפרש ועוררו מחדש תקוות לניצחון. ההגנה הנהדרת נמשכה לאורך כל המחצית, אך הרוסיות סיימו את המשחק בניצחון 34-45.
קישור להיילייטס מהמשחק: https://youtu.be/5LteU4M_4xg

מול בלגרד:
הפסד 25-60. קלעיות בולטות: עידן שלוש 9, לינוי ביטון 6.
במשחק העפלה לחצי הגמר שיחקה האקדמיה מול קבוצה גבוהה וחזקה מסרביה. הסרביות הובילו במהלך כל המשחק, אך שחקניות האקדמיה נשארו קרובות. דקות לא טובות בסוף הרבע השלישי ובתחילת הרבע הרביעי הובילו לפער הגדול בסיום.
קישור להיילייטס מהמשחק: https://youtu.be/w9xvWmcH3a8

 

IMG-20170107-WA0009

מול לודוויגסבורג:
ניצחון 39-32. קלעיות בולטות: עידן שלוש 16 (4 חט'), גלי בן מרדכי 6 (5 ריב'), לינוי ביטון 5 (8 ריב'), ניצן עמאר 4 (5 אס', 6 דיפ').
פתיחה חלשה למשחק עם המון איבודים לשתי הקבוצות שהיו עייפות במשחקן הרביעי תוך יומיים. האקדמיה התעוררו ראשונות, ודקות טובות של מוריה חסון העלו אותן ליתרון דו ספרתי. המשחק נמשך ביתרון ישראלי לכל אורכו, הגרמניות צמצמו את ההפרש עד ל-4 נקודות בדקה האחרונה, אך סל חשוב של שירה חג'ג' ועוד שתי עצירות הגנתיות סגרו את המשחק בניצחון ישראלי.
קישור להיילייטס מהמשחק: https://www.youtube.com/watch?v=fm1r3TxEfNk

מול אלור:
ניצחון 50-46. קלעיות בולטות: מאי נשר 16 (3 שלשות), עידן שלוש 11 (5 ריב'), מוריה חסון 7, גלי בן מרדכי 6 (13 ריב'), עוד בלטו ניצן עמאר עם 7 אס' ו-5 דיפ' ושירה חג'ג' עם 11 ריב'.
פתיחה התקפית נהדרת של האקדמיה עם רבע ראשון טוב מאוד מבחינת אחוזי קליעה נענה ברבע ראשון דומה של הבלגיות, דבר שהוביל למשחק צמוד. ההובלה התחלפה מספר פעמים במהלך המשחק, האקדמיה הובילו לקראת הישורת הסופית, ומהלכי חדירה גדולים בסיום קבעו ניצחון נוסף לחניכותיה של לימור מזרחי והאקדמיה מסיימות במקום ה-5 בטורניר.
קישור להיילייטס מהמשחק: https://youtu.be/msCipPvxMcs