לירון כהן ומאיר טפירו לוקחים TIME OUT

לירון כהן ומאיר טפירו, שניים מגדולים הכדורסלנים של ישראל בכל הזמנים ושני קפטנים עבר של נבחרת ישראל, ישתתפו בפרויקט TIMEOUT של פיב"א.
TIME OUT הוא פרויקט אקדמי שמכין שחקני עבר לשוק העבודה ומלמד חשיבות החשיבה מראש על החיים שאחרי הספורט במטרה לשלבם בניהול הכדורסל במדינת המקור שלהם. פיב"א ביקשה מכל התאחדות כדורסל באירופה לבחור שחקנים מהדרג הראשון, שפרשו בעשר השנים האחרונות ממשחק פעיל ואיגוד הכדורסל שמח על הבחירה בשני שחקנים שתמיד היו סמל ודוגמא למצויינות. כהן היא מלכת הסלים וההופעות של נבחרת הנשים של ישראל בכל הזמנים ואת מרבית הקריירה שלה עשתה בליגות בכירות באירופה. טפירו שפרש רק לפני שנה, לבש את גופיית נבחרת ישראל 130 פעמים ומדורג במקום ה-12 בין קלעי כל הזמנים של ליגת העל.
במסגרת הפרויקט המיוחד הזה הוכנה ע"י פיב"א תוכנית לימודית שתתפרס על פני שנתיים בששה מפגשים ברחבי העולם ותעסוק בשלושה נושאים מרכזיים:
1. מנהוגות וניהול
2. ניהול כדורסל.
3. ניהול אורח חיים נכון לספורטאים

לירון כהן מסרה: "אני מברכת את פיב"א על פרויקט ראשון מסודו. כבוד גדול להיבחר על ידי איגוד הכדורסל ולהיות נציגת האיגוד. אני מתרגשת לקראת השנתיים הקרובות. התכנית משלב לימודים, סיורים, הכרת מבנה פיב"א מהמשרדים ועד התנהלות שוטפת, ארגון וניהול".
מאיר טפירו הוסיף: "אני מודה לאיגוד הכדורסל על ההזדמנות לרכוש ידע ואנסה להביא אותו לידי ביטוי בעתיד בכדורסל הישראלי. אני מחכה כבר לפתיחת הלימודים ומכין את עצמי לקראתם. אני רואה חשיבות גדולה בשילוב ספורטאי עבר בניהול ספורט מקצועני ואחר ואני תמיד מוכן לתרום מהידע והניסיון שלי ככל שאתבקש".

ישראל היא לא המדינה היחידה שבחרה כוכבי עבר גדולים. את בלגיה ייצגו אן ווטרס וגי מויה, את בולגריה ואסילי אבטימוב ופיליפ וידונוב, את קרואטיה אנה לללאס וסנדרו ניצ'ביצץ', את לטביה אנט יקאבסובה-זוגוטה, את צ'כיה ירי וולש, את פולין קאטארזינה דידק ומיכאל איגנרסקי, את צרפת איזבלה יאקובו ומקאן דיומאסי, את איטליה רפאלה מאסיארדי, את סרביה נטאשה קובצ'ביץ', את רוסיה ניקיטה מורגנוב, את סלובניה בושטיאן נכבאר, את טורקיה נברין יילמז וקרם טונצ'רי,

מי שרוצה ללמוד יותר על הפרויקט המעניין הזה מוזמן להיכנס ללינק הזה:

http://www.fiba.com/europe/TIME-OUT-brochure.pdf