מוקדמות אליפות אירופה לנשים; ענבר: "רוצים ואפשר לעלות, המסע מתחיל מחר"

לקראת המשחק השני מחר (רביעי, 19:30) של נבחרת הנשים של ישראל מול פורטוגל במוקדמות אליפות אירופה באולם הדרייב אין בת"א, נערכה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן עדן ענבר ושתיים מהשחקניות, קטיה לויצקי ונעמה שפיר.
ענבר דיבר על ההפסד במשחק הפתיחה מול בריטניה במוצאי שבת: "לפעמים הלחץ מדבר ועשינו טעות מול בריטניה, אבל אנחנו נושאים באחריות לטעויות ביחד, בדיוק כמו שאנחנו מנצחים ביחד".
ענבר הוסיף לגבי היריבה מחר: "פורטוגל נבחרת טובה מאוד ששיחקה כשווה מול יוון שסיימה רביעית באליפות אירופה. יש לה שחקניות אתלטיות שעושות לחץ על כל המגרש ונצטרך להתמודד עם האגרסיביות שלהן".
עוד הוסיף המאמן: "אם נביא את היכולות האיכותיות שלנו למגרש, זה יהיה טוב. הקו הקדמי שלנו עדיף על שלהן, ואם נבוא בפוקוס מבחינת הקו האחורי נוכל לנצח, נצטרך לשחק בשקט. אנחנו רוצים לעלות, אנחנו יכולים לעשות את זה – והמסע הזה מתחיל מחר".
נעמה שפיר: "אין ספק שהתוצאה מול בריטניה מאכזבת, אבל נצטרך ללמוד מהדברים החיוביים שהיו במשחק הזה ולהביא אותם למשחק הבא מחר. הפורטוגליות אגרסיביות ואוהבות לחדור עד הסל, כך שנצטרך לצופף ולעשות את ההתאמות שלנו למשחק הזה".
קטיה לויצקי: "בעונה שעברה היו לנו זכרונות טובים, ונקווה לייצר חדשים בקמפיין הזה. מאוד כיף לשחק אצלנו בבית, כשהקהל איתנו ודוחף אותנו".