שלישי בלאומית במחזור ה-21: ב"ש תתארח ברחובות, רעננה תצא לחיפה

 

המחזור ה-21 בליגה הלאומית יתקיים מחר בערב, כאשר במוקד המחזור משחקי החוץ של שתי הראשונות בטבלה – הפועל ב"ש שתצא למשחק חוץ קשה מאוד ברחובות, ומכבי רעננה שתתארח אצל הפועל חיפה. המשחק בין הפועל עפולה להפועל ר"ג/גבעתיים ישודר בשידור ישיר בערוץ 55 בשעה 19:30.

מנהלת הליגה הלאומית מרכינה את ראשה עם לכתו בטרם עת של אסף בנטוב ז"ל, בנו של יו"ר קרית אתא, נפטלי בנטוב .לזכרו ולעילוי נשמתו של אסף, ייפתחו מחר כלל משחקי הליגה בדקת דומיה.

 

הפועל חיפה (12) – מכבי רעננה (2) (19:00)

אולם: רוממה, חיפה

המארחים מגיעים למשחק אחרי 8 הפסדים ברציפות, ולאחר ההפסד האחרון החליטו לזעזע את המערכת ולהיפרד ממאמנם, שקד שוהם, שהעלה את הקבוצה מהליגה הארצית. בחיפה מבינים שהפסד ביתי נוסף יסבך את הקבוצה עוד יותר במאבקי התחתית. האורחים מרעננה מגיעים למשחק אחרי ניצחון ביתי על הוד השרון שהציב אותם בפסגה בצוותא עם הפועל ב"ש, ויודעים שניצחון עשוי להשאיר אותם בודדים במקום הראשון, במידה וב"ש תפסיד ברחובות.

 

הפועל כפ"ס (3) – גליל עליון (10) (19:00)

אולם: היובל, כפ"ס

מפגש מסקרן מאוד בין כפ"ס שנחשבת לאחת מהפתעות העונה בלאומית, לבין גליל עליון שנאבקת על המקום בשמינייה הראשונה. כפ"ס של ברק דמיציאן מגיעה למשחק אחרי הפסד לקרית אתא שהגיע לאחר רצף נהדר של 6 נצחונות, והיא רוצה לחזור לנצח כדי לנות לשפר מיקום ברביעייה הראשונה לקראת הפלייאוף. גם האורחים נמצאים בתקופה מצוינת, ורשמו 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים.

 

עירוני ר"ג (14) – נס ציונה (7) (19:00)

אולם: זיסמן, ר"ג

משחק בין שתי קבוצות שחייבות להתאושש לפני שיהיה מאוחר מדי. המארחים מחפשים ניצחון 3 העונה, והם סוגרים רצף של 10 הפסדים. הכתומים, שסומנו בתחילת העונה כעולה ודאית, נתקלים בקשיים גדולים השנה, והדבר האחרון שנדב זילברשטיין ושות' צריכים על הראש שלהם זה הפסד מול האחרונה בטבלה.

 

הוד השרון (8) – רמת השרון (13) (19:30)

אולם: עתידים, הוד השרון

המארחים מציגים את אחד הזרים היותר טובים שנראו בליגה בשנים האחרונות – סטורם וורן, עם מספרים יוצאים מהכלל, והם נלחמים על המקום בפלייאוף. האורחים מחפשים ניצחון 5 העונה שאולי יכניס רוח חדשה בשחקני רמה"ש לקראת מאבקי הירידה.

 

מגדל העמק (9) – קרית אתא (6) (19:00)

אולם: יערת העמק, מגדל העמק

אחרי פתיחת עונה טובה וירידה גדולה ביכולת בהמשך העונה, המארחים מקווים לתפוס רצף נצחונות שיכני אותם לשמינייה הראשונה. האורחים מנגד, גילו חוסר יציבות משווע לאורך שלבים רבים של העונה, אבל לאחרונה החלו להתייצב, צברו 4 נצחונות רצופים, האחרון על כפ"ס החזקה, והם עשויים להיות הסוס השחור של הפלייאוף.

 

מכבי רחובות (5) – הפועל ב"ש (1) (19:30)

אולם: קציר, רחובות

מפגש סופר מסקרן בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה. המארחים עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, והחבורה של אבנר יאור כבר הוכיחה השנה שבבית קשה מאוד לנצח אותה. מנגד, הקבוצה של יניב בורגר רוצה לשמור על המקום הראשון, ואחרי הניצחון על נס ציונה היא רוצה לרשום ניצחון שני העונה על רחובות.

 

הפועל עפולה (11) – הפועל ר"ג/גבעתיים (4) (19:40)

אולם: היכל הספורט העירוני, עפולה

המארחת עפולה היא אחת מאכזבות העונה בלאומית, אבל יש לה עדיין סיכוי לתפוס מקום בשמינייה הראשונה. כדי שזה יקרה היא תצטרך להתעלות על עצמה כפי שעשתה כבר לא פעם השנה, ולנצח את קבוצת הצמרת של הפועל ר"ג/גבעתיים. האורחים מצידם מגיעים אחרי ניצחון קל על הפועל חיפה, וניצחון בעפולה יוכיח שהם בהחלט יכולים ללכת השנה עד הסוף.