מחר בלאומית, המחזור ה-23: רעננה תתארח ברחובות, ר"ג/גבעתיים תארח את ב"ש

המחזור ה-23 בליגה הלאומית ייערך מחר בערב, ואנחנו נמצאים ממש בישורת האחרונה כאשר נותרו עוד 4 משחקים לסיום העונה הסדירה.

המוליכה מכבי רעננה תצא למשחק חוץ קשה ברחובות. השנייה בטבלה הפועל ב"ש תצא למשחק חוץ לא פחות קשה מול הפועל ר"ג/גבעתיים. המשחק בין ר"ג/גבעתיים לב"ש ישודר ישירות בערוץ 56 ב-18:45.

 

 

הפועל חיפה (12) – קרית אתא (6) (19:00)

אולם: רוממה, חיפה

המארחים בהנהגת המאמן החדש עמיר עוזי מגיעים למפגש אחרי ניצחון חוץ ברמה"ש שקטע רצף של 9 הפסדים, וירצו להמשיך את המומנטום שיבטיח להם עונה נוספת בלאומית. האורחים מגיעים אחרי הפסד ביתי להוד השרון שקטע רצף של 5 נצחונות. באתא רוצים לשפר עמדות בטבלה לקראת הפלייאוף, ויודעים שניצחון עשוי לקדם אותם לאיזור הרביעייה הראשונה.

 

הפועל עפולה (9) – א.ס. רמה"ש (13) (19:00)

אולם: דרך רבין, עפולה

עפולה מגיעה למשחק במטרה לנסות ולתפוס את הרכבת האחרונה לפלייאוף, והחבורה של רועי פרל יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון ביתי על רמה"ש החלשה, תוציא אותה סופית מתמונת הפלייאוף. האורחים ינסו להפתיע בצפון, אבל עם מאזן אימה של ניצחון בודד ב-17 המחזורים האחרונים, קשה לראות איך היא עושה את זה ומשפרת עמדות בתחתית.

 

הפועל כפ"ס (3) – עירוני ר"ג (14) (19:00)

אולם: היובל, כפ"ס

מפגש קצוות ייערך בכפ"ס שם יפגשו המקומיים את האחרונה בטבלה. כפ"ס אחרי הפסד בנס ציונה חייבת לחזור למסלול הנצחונות על מנת לשמור על מקומה בין 4 הראשונות לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף. ר"ג הפתיעה בשבוע שעבר כאשר גררה את הפועל ב"ש למשחק צמוד שהסתיים בהפסד 86-84, והיא תנסה לעשות אותו דבר לכפ"ס העדיפה.

 

הפועל ר"ג/גבעתיים (4) – הפועל ב"ש (2) (19:00)

אולם:זיסמן, ר"ג

קרב צמרת בין שתי קבוצות שרואות את עצמן מועמדות לגיטימיות ללכת על הסוף. המארחים מגיעים אחרי ניצחון ביתי חשוב על רחובות, וירצו להמשיך את המומנטום ולהשוות את מאזנם לזה של ב"ש. האורחים אחרי ניצחון ביתי דחוק על עירוני ר"ג, יודעים שהפסד עלול לסבך אותם במאבקי מיקום בשמינייה הראשונה ערב פתיחת הפלייאוף.

 

הוד השרון (8) – גליל עליון (10) (19:30)

אולם: עתידים, הוד השרון

קרב ראש בראש על הכרטיס האחרון בשמינייה הראשונה. המארחים נמצאים בפורמה אחרי 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, ויודעים שניצחון יבטיח להם כמעט סופית את הכרטיס לפלייאוף. האורחים מהגליל יודעים שניצחון חוץ בהוד השרון יפתח לגמרי את המאבק על המקום השמיני, ואילו הפסד יקטע סופית את חלום הפלייאוף שלהם.

 

מגדל העמק  (11) – נס ציונה (5) (19:30)

אולם: יערת העמק, מגדל העמק

בעמק יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תסיים סופית את המאבק שלהם על תפיסת המקום השמיני ערב הפלייאוף. הכתומים מנס ציונה מגיעים אחרי ניצחון ביתי נאה על הפועל כפ"ס, ויודעים שהפסד יקשה עליהם מאוד לתפוס מקום בין 4 הראשונות לפני פתיחת הפלייאוף.

 

מכבי רחובות (7) – מכבי רעננה (1) (19:30)

אולם: קציר, רחובות

מפגש צמרת מסקרן בין שתי קבוצות שעשויות להיפגש גם בפלייאוף. המארחים מגיעים אחרי הפסד לר"ג/גבעתיים שקטע רצף של 4 נצחונות, וגם להם ברור שהפסד ביתי ירחיק אותם מהרביעייה הראשונה. האורחים רוצים להמשיך לשמור על המקום הראשון עד סיום העונה הסדירה ולהקנות לעצמם יתרון ביתיות לאורך הפלייאוף כולו, כאשר ניצחון ברחובות יהווה צעד משמעותי להבטחת העניין.