מחר בלאומית, המחזור ה-24: רעננה מארחת את ר"ג/גבעתיים, ב"ש פוגשת את כפ"ס

שלושה מחזורים נותרו לסיום העונה הסדירה בליגה הלאומית, והכל במאבק על המיקום בתוך השמינייה הראשונה. במוקד המחזור שני קרבות ראש בראש שעשויים לקבוע את המיקומים ברביעייה הראשונה ברעננה מפגש בין המקומיים שמוליכים את הטבלה לשנייה בטבלה הפועל ר"ג/גבעתיים, ובקונכיה הפועל ב"ש הרביעית בטבלה מארחת את השלישית הפועל כפ"ס. המשחק ברעננה ישודר ישירות בערוץ 56 ב-19:50.

 

עירוני ר"ג (14) – מגדל העמק (10) (19:00)

אולם: זיסמן, ר"ג

מפגש בין האחרונה בטבלה עירוני ר"ג שרק נס יכול להציל אותה מירידה לבין מגדל העמק שכבר איחרה את הרכבת לפלייאוף העליון, וצריכה לנצח כדי להבטיח לעצמה כמעט סופית עונה נוספת בליגה הלאומית.

 

גליל עליון (11) – הפועל חיפה (12) (19:00)

 

אולם: כפר בלום

המארחת יודעת שניצחון יקדם אותה מאוד להבטחת המטרה – עונה נוספת בליגה השנייה. האורחים, עם 2 נצחונות רצופים בהנהגתו של המאמן החדש עמיר עוזי, נמצאים גם הם בדרך להבטיח לעצמם עוד עונה בליגה הלאומית, וניצחון חוץ בכפר בלום יהיה צעד משמעותי נוסף.

 

קריית אתא (7) – הפועל עפולה (9) (19:00)

 

אולם: רמז, קרית אתא

קרב בין שתי קבוצות שנאבקות על המקום בפלייאוף העליון. אתא יודעת שניצחון יסגור סופית את השמינייה הראשונה ויעזור לה לשפר מיקום לקראת הפלייאוף. עפולה מבינה שזה משחק ההזדמנות האחרונה שלה בנסיון לתפוס את הרכבת לפלייאוף. ניצחון ישאיר לה סיכוי להשתחל פנימה, הפסד יסיים את הסיפור עבור עפולה בכך הנוגע לשמינייה הראשונה.

 

נס ציונה (5) – הוד השרון (8) (19:30)

אולם: לב המושבה, נס ציונה

הכתומים מנסים לשפר עמדות לפני הפלייאוף, וניצחון ביתי נוכח קרבות הראש בראש של הרביעייה הראשונה עשוי להכניס אותם חזק לארבע הראשונות. האורחים נמצאים בפורמה מצוינת עם 3 נצחונות רצופים ו-6 מתוך 8 המשחקים האחרונים, וניצחון בנס ציונה יהפוך אותם לקבוצה שאיש לא ירצה לפגוש בסיבוב הראשון בפלייאוף.

 

א.ס. רמה"ש (13) – מכבי רחובות (6) (19:30)

אולם: אורנים, רמה"ש

אם ברמה"ש עוד חושבים על הישרדות, ניצחון ביתי על רחובות הוא סוג של מאסט עבור המארחים שעוברים עונה מסויטת. ברחובות, אחת מהפתעות העונה בלאומית, רוצים לשפר מיקום לקראת הפלייאוף, וניצחון ברמה"ש הוא חובה עבור קבוצה שכבר ניצחה העונה יריבות הרבה יותר חזקות.

 

הפועל ב"ש (4) – הפועל כפ"ס (3) (20:00)

אולם: הקונכיה, ב"ש

קרב ראש בראש בין שתיים מהקבוצות החזקות בליגה. בעוד ב"ש נבנתה על מנת להיאבק על העלייה לליגת העל, כפ"ס היא סוס שחור שמסתכל בלבן של העיניים לכל יריבה בליגה. בסיבוב הראשון הביסה ב"ש בחוץ את כפ"ס 98-78, והירוקים ינסו לגמול לב"ש שמצידה יודעת שהפסד ביתי ירחיק אותה מאוד מהסיכוי לתפוס את המקום הראשון בתום העונה הסדירה.

 

מכבי רעננה (1) – הפועל ר"ג/גבעתיים (2)  (20:00)

אולם:מטרווסט, רעננה

מפגש פסגה בין המדורגת ראשונה למדורגת שנייה, כאשר ניצחון ביתי של ברק פלג וחבורתו יעמיד אותם בנקודת זינוק מצוינת להתייצב בראש הטבלה בסיום העונה הסדירה וערב פתיחת הפלייאוף. ר"ג/גבעתיים יודעת שניצחון חוץ שלה ברעננה ישווה את המאזן בין השתיים ויקפיץ אותה למקום הראשון לאחר שניצחה גם את המפגש בין השתיים בסיבוב הראשון בזיסמן 82-91.