הערב בלאומית, המשחק השני בחצי גמר הפלייאוף: נס ציונה יוצאת להוד השרון, כפ"ס תתארח בב"ש

מחר בערב יתקיים המשחק השני במסגרת חצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, כאשר הפועל כפ"ס תתארח באולם הקונכיה אצל הפועל ב"ש לאחר שניצחה את המשחק הראשון בסדרה, ואילו נס ציונה תצא למשחק חוץ בהוד השרון כאשר היא מוליכה 0-1 בסדרה, והמשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 56 בשעה 18:45.

 

הפועל ב"ש – הפועל כפ"ס (19:30)

אולם: הקונכיה, ב"ש

המארחים מגיעים למשחק השני אחרי שנוצחו בכפ"ס במשחק הראשון, ולחבורה של יניב בורגר ברור שהפסד ביתי יכניס אותם לבור עמוק מאוד וירחיק מהם מאוד את חלום העלייה לגמר הפלייאוף. האורחים מכפ"ס מגיעים אחרי ניצחון במפגש הראשון, ובתחושה שניצחון חוץ בקונכיה יביא את החבורה של ברק דמיציאן למרחק נגיעה מהעפלה הסטורית לגמר הפלייאוף. בכפ"ס זוכרים שבמפגש הליגה בין השתיים לפני כחודש בקונכיה, הם כבר הצליחו לנצח את ב"ש, ומקווים לשחזר את הניצחון ההוא.

 

הוד השרון – נס ציונה (19:05)

אולם: עתידים, הוד השרון

המארחים חוזרים הביתה אחרי הפסד במשחק הראשון, וינסו להמשיך את המומנטום הנהדר שהביא אותם עד שלב חצי הגמר כאשר הדיחו את המדורגת ראשונה, מכבי רעננה, ברבע הגמר. כדי שזה יקרה הם צריכים עוד התעלות של שני הזרים הנהדרים שלהם – ורנון טיל וסטורם וורן. הכתומים הגיעו לפלייאוף בפורמה טובה, והם מקווים להמשיך אותו גם במשחק החוץ בהוד השרון על מנת לעלות ליתרון של 0-2 ולנסות לסגור עניין במשחק השלישי ביום שישי בלב המושבה.