מחר בלאומית: הפועל ב"ש יוצאת לרוממה, ר"ג/גבעתיים תתארח בכפ"ס

 

המחזור ה-17 בליגה הלאומית ייערך מחר בערב, ובמוקד יעמדו שני מפגשים מסקרנים במיוחד כאשר המוליכה הפועל ב"ש תתארח אצל הפועל חיפה, והשנייה הפועל ר"ג/גבעתיים תצא למשחק צמרת בחוץ מול הפועל כפ"ס.

המשחק בין גליל עליון לקרית אתא יועבר בשידור ישיר בערוץ 55 ב-19:30. המשחק בין חיפה להפועל ב"ש יועבר ישירות באתר איגוד הכדורסל.

 

הפועל חיפה (10) – הפועל ב"ש (1) (19:00)

אולם: רוממה, חיפה

בסיבוב הקודם: 75-81 לב"ש.

המארחים מגיעים למשחק אחרי תקופה רעה מאוד עם 5 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים מתוכם 4 ברצף ב-4 המחזורים האחרונים. האדומים הידרדרו לחלק התחתון של הטבלה, וכדי לעצור את הסחף הם יצטרכו לנצח את המוליכה. החבורה של יניב בורגר נמצאת בזון נהדר ורשמה 6 נצחונות רצופים בדרך להשתלטות על המקום הראשון. המשחק ברוממה הוא מבחן כוח רציני עבור בורגר ושות'.

 

הפועל כפ"ס (4) – הפועל ר"ג/גבעתיים (2) (19:00)

אולם: היובל, כפ"ס

בסיבוב הקודם: 73-88 לכפ"ס

המפגש הראשון בין השתיים הסתיים בנוקאאוט לטובת האורחים מכפ"ס, אלא שמאז הפכה ר"ג/גבעתיים לאחת הקבוצות החזקות בליגה, ואחרי אותו הפסד רשמה מאזן נהדר של 9 נצחונות ו-3 הפסדים בלבד. מנגד, החבורה של ברק דמיציאן עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים כבר הוכיחה שבערב נתון היא יכולה לנצח כל קבוצה בליגה.

 

עירוני ר"ג (14) – מכבי רעננה (3) (19:00)

אולם: זיסמן, ר"ג

בסיבוב הקודם: 70-84 לרעננה

מפגש קצוות בין המארחים שלא מצליחים להתנתק מהמקום האחרון, לבין רעננה שהוכיחה שהיא קבוצת צמרת לגיטימית השנה. ר"ג מחפשת בנרות ניצחון 3 העונה אחרי 6 הפסדים רצופים. רעננה מגיעה אחרי הפסד ביתי מפתיע מול רחובות במשחק השלמה שנערך במוצ"ש, ואסור לה למעוד בזיסמן אם היא רוצה להישאר בצמרת הגבוהה.

 

נס ציונה (5) – א.ס. רמה"ש (13) (19:30)

אולם: לב המושבה, נס ציונה

בסיבוב הקודם: 69-86 לנס ציונה

הקבוצה של נדב זילברשטיין לא יכולה להרשות לעצמה למעוד בבית דווקא מול רמה"ש. אחרי ההפסד במחזור הקודם לרעננה, נס ציונה רוצה לחזור לנצח ולהידבק חזרה לחבורת המובילות. רמה"ש? שם כבר סופרים 11 הפסדים ברציפות, ומייחלים לסנסציה שתביא להם ניצחון חוץ ותשבור את רצף ההפסדים הבלתי נגמר של הקבוצה.

 

מכבי הוד השרון (8) – הפועל עפולה (11) (19:30)

אולם: עתידים, הוד השרון

בסיבוב הקודם: 77-92 להוד השרון

המארחים בתקופה טובה עם 4 נצחונות ב-5 המחזורים האחרונים טיפסו למקום ה-8, ורוצים להמשיך באותה מגמה ולשמור על מקומם בשמינייה הראשונה. האורחים עם מגמה הפוכה של 4 הפסדים ב-6 המחזורים האחרונים, אבל רשמו ניצחון ביתי נאה על מגדל העמק במחזור האחרון.

 

מגדל העמק (7) – מכבי רחובות (6) (19:30)

אולם: יערת העמק

בסיבוב הקודם: 61-75 לרחובות

שתיים מהקבוצות המפתיעות של העונה. המארחים שכזכור עלו מהליגה הארצית, עושים עונה נהדרת, ובמוצ"ש רשמו ניצחון חוץ נהדר על קבוצת הצמרת של מכבי רעננה. המארחים פתחו את העונה מצוין, ובתקופה האחרונה סובלים מירידה ביכולת. מצד שני, עבורם משחק ביתי מול רחובות הוא מאסט כדי להמשיך להיות חלק מהשמינייה הראשונה.

 

גליל עליון (12) – קרית אתא (9) (19:40)

אולם: כפר בלום

בסיבוב הקודם: 80-84 לאתא

המארחים פתחו טוב אבל בחודשיים האחרונים חוו ירידה גדולה שהורידה אותם עד המקום ה-12 עם 6 הפסדים ב-8 משחקים. האורחת, פינליסטית העונה שעברה, עוברת עונה לא טובה, ולא מצליחה לייצר יציבות. לצד נצחונות נאים, היא סופגת לא מעט הפסדים לא צפויים.