מחר במחזור ה-16 בלאומית: רעננה מארחת את נס ציונה, דרבי בר"ג

 

משחקי המחזור ה-16 בליגה הלאומית ייערכו מחר בערב (למעט אחד שייערך ברביעי בערב ובו תארח הפועל ב"ש את קרית אתא), ובמוקד המחזור שני משחקים מסקרנים במיוחד: מכבי רעננה מארחת את נס ציונה בקרב צמרת, והדרבי של ר"ג שהוא גם קרב קצוות בין הפועל ר"ג/גבעתיים מהצמרת לעירוני ר"ג האחרונה בטבלה. הדרבי ישודר ישירות בערוץ 56.

 

הפועל ר"ג/גבעתיים (3) – עירוני ר"ג (14) (19:00)

אולם: זיסמן, ר"ג

בסיבוב הקודם: 75-77 לעירוני ר"ג

הדרבי של העיר ר"ג ייערך בסימן שתי קבוצות במגמות שונות לחלוטין. הפועל ר"ג/גבעתיים מגיעה למשחק בתקופה מצוינת עם 8 נצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, ובידיעה שניצחון נוסף ימצב אותה היטב בחבורת הצמרת. עירוני ר"ג תנסה להפתיע את יריבתה העירונית בפעם השנייה העונה, ולהשיג ניצחון 3 העונה אחרי 13 הפסדים שכבר רשומים במאזנה.

הפועל עפולה (11) – מגדל העמק (6) (19:00)

אולם: היכל הספורט העירוני , עפולה

בסיבוב הקודם: 77-81 לעפולה

המארחים מגיעים למשחק עם הגב אל הקיר אחרי שהידרדרו לתחתית, ובמאזנם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים. עפולה תחפש ניצחון שיחזיר אותה לכיוון מרכז הטבלה. גם האורחים נמצאים בתקופה פחות טובה, ואחרי פתיחת עונה טובה, הפסידו 3 מתוך 4 המשחקים האחרונים שלהם. ניצחון עשוי להדביק את מגדל לחבורת הצמרת.

הפועל חיפה (8) – הוד השרון (10) (19:00)

אולם: רוממה, חיפה

בסיבוב הקודם: 71-94 להוד השרון

מפגש בין שתי קבוצות שמחזיקות במאזן זהה – 7 נצחונות ו-8 הפסדים. המארחים אחרי חודש רע מאוד עם 4 הפסדים ב-5 מחזורים, רוצים לחזור למסלול הנצחונות במשחק מאסט מבחינתם. האורחים מצידם בתקופה טובה וצברו 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, והם יודעים שניצחון ברוממה יכול להדביק אותם למרכז הטבלה.

א.ס. רמה"ש (13) – גליל עליון (12) (19:30)

אולם: אורנים, רמה"ש

בסיבוב הקודם: 74-75 לגליל

קרב תחתית בין שתי קבוצות שרוצות למלט את עצמן מאימת הירידה. המארחים עם רצף בלתי נתפש של 10 הפסדים, ואם מישהו שם חושב על בריחה מהמקום ממנו נושרים לארצית, ניצחון ביתי על גליל עליון הוא הכרחי. האורחים מצידם מבינים שאסור להם להפסיד ברמה"ש, ויודעים שהפסד קרוב לוודאי יגרור אותם לקרבות תחתית עד סיום העונה.

מכבי רעננה (4) – נס ציונה (2) (19:30)

אולם: מטרווסט, רעננה

בסיבוב הקודם: 76-80 לנס ציונה

קרב צמרת בין שתי קבוצות שיכולות ללכת עד הסוף. רעננה פתחה את העונה מצוין, אחר כך הגיעה תקופה פחות טובה, ובחודש האחרון החבורה של ברק פלג חזרה לעצמה ורשמה רצף של 4 נצחונות. האורחים מנס ציונה מגיעים למשחק אחרי הפסד ביתי להפועל ר"ג/גבעתיים, אבל לפניו היו בתקופה מצוינת עם 5 נצחונות רצופים.

מכבי רחובות (9) – הפועל כפ"ס (5) (19:30)

אולם: קציר, רחובות

בסיבוב הקודם: 72-75 לרחובות

מפגש בין שתיים מהקבוצות המפתיעות של העונה. המארחת במאזן חיובי של 8 נצחונות ו-6 הפסדים, ואבנר יאור ושות' כבר הוכיחו השנה לא פעם שקשה מאוד לנצח אותם בבית. האורחים רוצים להמשיך להידבק ל-4 הראשונות, וכדי שזה יקרה החבורה של ברק דמיציאן רוצה לחזור הביתה עם ניצחון חוץ נאה.