מחר בערב: חצאי הגמר של טורניר פתיחת העונה בלאומית

מחר בערב (שני) יערכו משחקי חצי הגמר של טורניר פתיחת העונה של הליגה הלאומית. בלב המושבה תארח עירוני נס ציונה את הפועל עפולה ובאולם ברחובות העולה החדשה מכבי רחובות תארח את אליצור קרית אתא למשחק מסקרן. שני המשחקים יערכו במקביל בשעה 19:30 ותוכלו לעקוב אחריהם בזמן אמת באתר איגוד הכדורסל. גמר הטורניר יערך ביום חמישי הקרוב ה-29 לחודש ויועבר בשידור ישיר באתר ערוץ הספורט.

לעירוני נס ציונה, היורדת הטריה מליגת העל הספיק רק ניצחון אחד בטורניר כדי להעפיל לחצי הגמר. נס ציונה עלתה אוטומטית לרבע הגמר ושם גברה בחוץ על א.ס רמה"ש 76-92 עם 33 נקודות של הזר החדש לי רוברטס.
הפועל עפולה לעומת זאת, דילגה שני שלבים עד חצי הגמר. בשמינית הגמר ניצחה עפולה בביתה את העולה החדשה הפועל חיפה 80-89 וברבע הגמר ניצחה בחוץ 70-86 את מגדל העמק עם 19 נקודות של גיילן קנון ועוד 17 של עמית גרשון.

העולה החדשה מכבי רחובות עברה שתי משוכות לא פשוטות עד לחצי הגמר. בשמינית הגמר היא ניצחה בביתה 65-70 את הפועל ב"ש החזקה וברבע הגמר שוב בבית ניצחה את מכבי הוד השרון 68-84 עם 20 נקודות של מרקיז אדיסון.
פינאליסטית גמר הפלייאוף מהעונה שעברה אליצור קרית אתא עלתה גם היא אוטומטית לרבע הגמר, ושם ניצחה בחוץ את מכבי רעננה 63-76 עם 21 נקודות של נועם מטלון.