מחר: המחזור ה-11 בליגה הלאומית – מגדל העמק מחפשת ניצחון שביעי, ברביעי כפ"ס תארח את הפועל ב"ש

משחקי המחזור ה-11 בליגה הלאומית ייערכו מחר בערב, כאשר במוקד המחזור מפגש הצמרת שייערך ביום רביעי בין הפועל כפ"ס להפועל ב"ש, שביום ראשון בערב הדהימה כשהדיחה את האלופה מכבי ראשל"צ בשלב שמינית הגמר של גביע ווינר סל. משחק נוסף שייערך ברביעי הוא המפגש בין עפולה לקרית אתא. המשחק בין מגדל העמק לעירוני ר"ג ישודר מחר בערב בערוץ 56 (18:45).

 

 

מגדל העמק – עירוני ר"ג (19:00)

אולם: יערת העמק, מגדל העמק

מגדל העמק עם מאזן של 6 נצחונות ו-4 הפסדים, הפכה השנה לקבוצת צמרת, אבל במחזור האחרון נוצחה בנס ציונה, לאחר שלפני כן החזיקה רצף נהדר של 4 נצחונות. האורחת מגיעה לעמק אחרי ניצחון שני בלבד העונה על הפועל כפ"ס, שקטע רצף ארוך ומתסכל של 7 הפסדים. זה יהיה מפגש בין ארבעה זרים מהטובים בליגה. בשורות ר"ג – איוון אסקה וארון בראון. במגדל העמק – מרכוס רלפורד וכריס גסטון.

 

הפועל חיפה – גליל עליון (19:00)

אולם: רוממה, חיפה

המקומיים מגיעים למשחק אחרי שני נצחונות רצופים מול קרית אתא ורמה"ש, ומציגים שני זרים נהדרים – דייויד הוארטס וג'רון בורואס. האורחים במגמה הפוכה, לאחר שנוצחו בניש המחזורים האחרונים על ידי הוד השרון ומגדל העמק. בשורות האורחים כדאי לשים לב לג'רמיין ג'ורדן המצוין ולמקסים קיקוס שהפך השנה לאחד הישראלים הבולטים בליגה.

 

הוד השרון – נס ציונה (19:30)

אולם: עתידים, הוד השרון

מפגש מסקרן בין שתי קבוצות במומנטום חיובי. המארחים עם 2 נצחונות ב-3 המשחקים האחרונים, האחרון שבהם בחוץ על גליל עליון. האורחים מגיעים במצב רוח מצוין לאחר שבמוצאי שבת גברו על עירוני נהריה מליגת העל והעפילו לשלב רבע גמר גביע ווינר סל. בליגה לנס ציונה 3 נצחונות ב-4 המחזורים האחרונים. דו קרב מעניין צפוי בין ורנון טיל וסטורם וורן מהוד השרון לבילי מקשפרד ולי רוברטס מנס ציונה.

 

מכבי רחובות – א.ס. רמה"ש (19:30)

אולם: קציר, רחובות

המקומיים כבר הוכיחו השנה שלפחות בבית מדובר בקבוצה שקשה מאוד לנצח. הקבוצה של אבנר יאור מגיעה למפגש במומנטום טוב עם 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים שלה. לעומת זאת האורחים במגמה הפוכה עם 5 הפסדים רצופים שהביאו אותם למקום הלפני אחרון. ברמה"ש מקווים שהזר החדש שמכיר היטב את הליגה הישראלית, בריאן אוסברי, יצליח להביא איתו רוח חדשה למועדון.

 

הפועל עפולה – אליצור קרית אתא (19:00, רביעי)

אולם: היכל הספורט העירוני, עפולה

המארחת היא קבוצה לא צפויה השנה כאשר לצד נצחונות גדולים היא סופגת הפסדים מפתיעים. בשני המשחקים האחרונים היא ניצחה את רמה"ש ורעננה, ורועי פרל מקווה להמשיך את הרצף גם מול קרית אתא. האורחים עם 2 הפסדים ב-3 המשחקים האחרונים. שתי הקבוצות עם מאזן זהה ומאוזן של 5 נצחונות ו-5 הפסדים.

 

הפועל כפ"ס – הפועל ב"ש (19:00, רביעי)

אולם: היובל, כפ"ס

מפגש מסקרן מאוד בין שתי קבוצות המחזיקות במאזן זהה – 6 נצחונות ו-4 הפסדים. כפ"ס הפסידה 3 מתוך 4 המשחקים האחרונים שלה, האחרון שבהם מול האחרונה בטבלה, עירוני ר"ג. ב"ש, אמנם השיגה ניצחון נהדר בגביע המדינה, אך גם היא נוצחה במחזור האחרון בביתה ע"י הפועל ר"ג/גבעתיים, וסוחבת 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים. זה יהיה מפגש מעניין בין קבוצת ההתקפה השנייה בטיבה בליגה, כפ"ס – שקולעת 83.2, לבין קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה למעט רמה"ש, שקולעת 73.3 למשחק.