מחר תתקיים באיסטנבול הגרלת הבתים ביורובאסקט 2017

מחר נדע מי יהיו 4 המדינות שיצטרפו לישראל וליטא בבית המוקדם של יורובאסקט 2017 בהגרלה שתתקיים באיסטנבול. ההגרלה שתערך במלון קמפינסקי, תתחיל בשעה 17:00 (שעון איסטנבול).
את הכדורים לארבעה הבתים יוציאו כוכבי עבר גדולים מארבע המדינות המארחות, מיקי ברקוביץ מישראל, האנו מוטולו מפינלנד, גיורגי מיורסן מרומניה ומירסאד טורצ'אן מטורקיה. ראשי 4 ההתאחדויות בהם עמירם הלוי, יוזמנו לבמה לברך את הנוכחים.
בחלק הראשון של ההגרלה יוצבו המדינות המארחות ואיתן השותפות שלהן. ישראל תהיה בבית א' או ב' יחד עם ליטא ובבתים האחרים פינלנד עם איסלנד, רומניה עם הונגריה וטורקיה עם רוסיה ולאחר מכן ההגרלה לפי קבוצות האיכות.
1. ספרד, ליטא, צרפת, סרביה.
2. איטליה, יוון, צ'כיה, לטביה.
3. ישראל, קרואטיה, טורקיה, פינלנד
4. רוסיה, סלובניה, גאורגיה, הונגריה.
5. גרמניה, בלגיה מונטנגרו, פולין
6. איסלנד, רומניה, בריטניה, אוקראינה.
אחרי כל מדינה שתוגרל היא תקבל מספר כדי לקבוע את סדר המשחקים.
הבית בארץ הוא היחיד שכבר ידוע מתי ייפתח. המשחקים בארץ יחלו ביום חמישי ה-31.8.17 ולבקשת איגוד הכדורסל לא יתקיימו משחקים ביום שישי כדי שנבחרת ישראל לא תאלץ לשחק בשעה מוקדמת או במהלך השבת. יום המשחקים השני יהיה בשבת וישראל תשחק רק במוצאי השבת. יום המשחקים השלישי יהיה ביום ראשון ולאחריו יום מנוחה נוסף ולסיום עוד שני ימי משחקים. נבחרת ישראל תשחק מדי ערב במשחק האחרון והמרכזי ולפי סיכום עם הליטאים הם ישחקו במשחק השני. 4 הראשונות מהבית יעלו לשמינית הגמר שיחד עם כל משחקי ההכרעה האחרים יתקיימו באיסטנבול.
בלי קשר להגרלה, בזכות הסכם שחתמה פיב"א עם חברת ג'נקרס, יוחלפו לקראת המשחקים משטחי הפרקט באולמות כולל זה בהיכל מנורה מבטחים.
מחר גם תוצג לראשונה הדמות שתלווה את המשחקים בכל האולמות.