מסיבת העיתונאים המסורתית ערב גמר גביע המדינה ווינר סל

היום בערב (רביעי) התקיימה מסיבת העיתונאים המסורתית ערב משחק גמר גביע המדינה ווינר סל בין מכבי ת"א להפועל חולון בהשתתפות מאמני שתי הקבוצות ושני הקפטנים.

ג'ון דיברתולומאו: "אני מתרגש מאוד לשחק בגמר ויודע שהשחקנים מתרגשים. זו הייתה המטרה שלנו ואנחנו מחכים למחר בערב".

שלומי הרוש: "זה גמר גביע ראשון שלי אז בטח שיש התרגשות. יש לנו עד מחר מספיק זמן להתרגש כך שבינתיים מעבירים את הזמן בלי לחשוב יותר מדי. התאמנו היום ואני מקווה שנהיה מוכנים לבוא ולנצח מחר".

נבן ספאחיה: "שום דבר לא העיר אותי בחצי הגמר, אני תמיד ער. אני הרבה זמן בעסק הזה ולא זוכר משחק קל בחצי הגמר. המשחק ההוא נגמר ועכשיו נעשה את המיטב כדי לנצח בגמר. מה שעשינו בחצי הגמר כבר לא נחשב כי אנחנו פוגשים יריבה קשה מאוד בגמר".

דן שמיר: "בסך הכול מסביב ומבחוץ אני מרגיש חגיגה ענקית אצלנו בעיר ועם כל האנשים שמסביב לקבוצה. בעונה הראשונה של שלומי הרוש ושלי בחולון היינו בחצי הגמר והפסדנו למכבי. ועכשיו חזרנו לגמר ועשינו עוד צעד. להבדיל ממקומות אחרים, אצלנו זה קורה לעיתים נדירות יותר. בתוך הקבוצה הרגשות שלי הם בסדר, כרגיל, כמו שצריך להיות בגמר גביע, מחכים כבר לגמר".

ספאחיה: "אני חושב שהחטאנו הרבה זריקות חופשיות בחצי הגמר וזה הפך את המשחק לקשה מאוד, בעיקר מול אשדוד. זה לא היה קל, אשדוד גם קבוצת ריבאונד מצוינת שלא נתנה לנו לרוץ. אני לא חושב שהייתה בעיה בגישה של השחקנים שלי. לפעמים אתה לא עושה הכול כמו שאתה רוצה. אהבתי את איך שהתאמנו ונגיע עם תכנית משחק שונה לחלוטין מזו שהייתה לנו מול אשדוד. אני סומך על השחקנים ומאמין שנהיה מוכנים".

ספאחיה: "לנסות להגביל את רייס ג'וניור זה חשוב מאוד. אני לא חושב שזה המפתח היחיד כי חולון משחקת כקבוצה. אם זה ריאלי? כן. אני לא יכול לומר כמה, אין לי מושג כמה הוא יקלע או לא, אבל חלק מההכנה שלנו היא להתכונן אליו. אם הוא משחק טוב ואם הוא חכם, אתה צריך לשים תשומת לב משמעותית יותר אליו. אבל כשהפסדנו להם פה, זה לא היה רק גלן רייס אלא שחקנים נוספים קלעו שלשות".

הרוש: "הגיע לפה שחקן ברמה גבוהה מאוד, גלן רייס ג'וניור. הוא לוקח את הקבוצה עליו וסוחב אותנו ברגעים טובים ופחות טובים. אפשר לומר שהרבה תלוי בו, אבל יש עוד שחקנים חוץ ממנו ולנו זה עושה טוב שיש כל כך הרבה פוקוס עליו שאנחנו יכולים לבוא ולעשות את העבודה שלנו".

שמיר: "גמר גביע זה לא דבר שקורה כל הזמן. גיא פניני חי בשביל הימים האלה ואנחנו לא חושבים בכלל על ענייני תשוקה. אנחנו מתרכזים במה שאנחנו צריכים ולא בסיפורים שמסביב. יש הרבה דיבורים סביב הפועל חולון, זו קבוצה מעניינת. אני מניח שעוברת על גיא ועל ג'ו אלכסנדר איזו חוויה. אנחנו רוצים להתכונן למשחק, עשינו הרבה אנשים שמחים לפני יומיים ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח שוב. אנחנו תמיד מתכוננים לפי מה שאנחנו יודעים על היריבות, אבל הרבה פעמים קורים דברים שונים. בחצי הגמר כולם דיברו על זה שאנחנו קבוצת התקפה, אבל הצלחנו לעצור את ירושלים על תוצאה נמוכה. מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי מהירה באירופה, אנחנו גם קבוצה מהירה ומשחקים מהר. אנחנו לא באים להאט. גם הם טובים בזה מאוד, יש להם מובילי כדור חזקים מאוד ויותר מאחד. יהיה משחק מעניין מאוד, נצטרך להישאר מרוכזים. קשה לשמור על איכות גבוהה כל הזמן כשנוסעים במהירות כזו".