מסיבת העיתונאים המסורתית ערב משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים

מחר (שני) יתקיימו משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים כאשר במשחק הראשון שייערך בשעה 17:00 יתמודדו בנות הרצליה ואליצור חולון ואילו במשחק השני שייערך בשעה 19:30 ייפגשו מכבי אשדוד וא.ס. רמה"ש. היום בצהריים (ראשון) נערכה מסיבת העיתונאים בה נטלו חלק 4 המאמנים ו-4 הקפטניות.

מאמן הרצליה, גלעד כץ: "מה צריך לעשות כדי לנצח? שיתחבר לנו, שהזרות יהיו טובות. באנו לקחת את הגביע. היו לנו 3 שבועות להתאמן ולהיות מוכנים. יש לנו חדר הלבשה מעולה, ועכשיו צריך לשחק ולקחת את הגביע".

מאמן חולון, רועי אייזנברג: "כדי לנצח נצטרך לחזור לשחק כמו ששיחקנו לפני הפגרה שקצת פגעה בנו מבחינת היכולת. אין לי ספק שהאנרגיות והמעמד יביאו את הבנות להתעלות על עצמן. מי שתהיה יותר אגרסיבית ומרוכזת ותעשה פחות טעויות, תיקח את זה. משחקים כאלה בדרך כלל מוכרעים על הקשקש".

מאמן רמה"ש, נמרוד מיטל: "צריך לומר את האמת, יהיו לנו מאוד קשה. נתחיל את המשחק, נראה לאן נתגלגל. השאיפה היא למשוך את המשחק חי בחצי הראשון ומשם שהלחץ יעבור אליהם".

מאמן אשדוד, עדן ענבר: "המשחק אמנם תלוי בנו, אבל לכל הדיבורים לפני אין משמעות. נקווה שנוכיח על המגרש שיש פער בין הקבוצות. אנחנו פייבוריטים ולא בורחים מזה, ונקווה שנביא את זה לידי ביטוי במשחק. מבחינתנו העונה מתחילה מחר".

אייזנברג: "אנחנו מאוד רוצים לעשות את זה. בלי לקחת מאף אחת את הקבוצות, ניצחנו ברבע הגמר בחוץ את מחזיקת הגביע רמת חן. הרצליה לא פראיירית, במשחק האחרון עבדנו קשה מאוד כדי לנצח אותן".

קפטנית הרצליה, ליעד סואץ קרני: "היה לי שבוע מאוד מרגש. אני שמחה שזה קרה לפני הגביע ושסיימנו עם זה, אבל כרגע כל מה שמעניין אותי ואת הקבוצה זה לקחת את הגביע".

קפטנית חולון, לימור פלג: "כל העונה היינו קצרות ולמדנו לשחק ולהתאמן ככה. מחר זה משחק אחד וצריך לתת הכל".

קפטנית רמה"ש, יעל אהרונוב: "אם נהיה ריאליים, הסיכוי שלנו לא גדול, אבל תמיד יש אמונה. נבוא מחר וכל אחת מאיתנו תיתן מאה אחוז ונעשה הכל כדי להישאר צמודות כל המשחק ואולי לנסות להפתיע".

קפטנית אשדוד, קטיה לויצקי: "מה שיפה בנו ובדרך של עדן, שהדרך מאוד ברורה מתחילת העונה. הגענו לישורת האחרונה, וזה הזמן להוכיח שהדרך נכונה".