מפגש יוצא דופן בין האוהדים לנבחרת ישראל נערך בהיכל מנורה מבטחים

שלושה ימים לפני הג'אמפ בול, נבחרת ישראל קיימה היום (שני) מפגש בהיכל מנורה מבטחים עם אוהדי נבחרת ישראל. האוהדים ילוו את הנבחרת, כפי שניתן היה לראות בטורניר ההכנה בארץ, עם שירים, תופים, עידוד ואביזרים שונים שיעניקו תחושה ביתית עוד יותר.

כאמור, היום האוהדים נפגשו עם שחקני נבחרת ישראל ודיברו איתם על מה שהם מתכננים לאליפות וגם שמעו את שחקני הנבחרת נרגשים מהיוזמה שלהם.

ארז אדלשטיין: "מוטי דניאל ששיחק בנבחרת אומר שלא היה דבר כזה אז זה מספיק, האוהדים עלו למגרש והשחקנים היו בהלם. הם קראו בשמות השחקנים ואנחנו צריכים לגרום לקהל לא לשבת על הכסא. נעשה זאת אם נזנק על הרצפה וארבעה ירימו אותו, אם הספסל יהיה עם המגבות. אם האוהדים יעזרו לעורר את הקהל ושתהיה אווירה שלא הייתה פה אז להסיר את הכובע. יותם הלפרין אמר לי שהחבר'ה מתרגשים. אין מילים להוסיף".

שניים מאוהדי הנבחרת, נועם שטיין ובועז גורפמן מפתח תקווה, הגיעו לאימון: "זאת חוויה נהדרת, השחקנים באו להצטלם איתנו והקדישו לנו זמן. זה מרגש לראות אותם מקרוב ולהרגיש חלק מהנבחרת. זה נוצר על ידי ארגון אוהדים ועבר מפה לאוזן, חבר הביא חבר וככה זה התפשט וגדלנו לאט לאט. אנחנו מבטיחים הפתעות לקהל שיגיע, בנוסף לתופים ולדברים הרגילים".