נבחרת הנוער בחצי גמר אליפות אירופה; הביסה את דנמרק ברבע הגמר 55-80, ותפגוש את קרואטיה

נבחרת הנוער של ישראל עלתה לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' ורחוקה משחק אחד או שניים מחזרה לדרג א'. ישראל גברה ברבע הגמר על דנמרק תןך תצוגה הגנתית נהדרת 55-80 עם מחצית שנייה לפרוטוקול בלבד.
מחר (שבת) בשעה 20:30 תתמודד ישראל בחצי הגמר מול נבחרת קרואטיה החזקה. ניצחון והעפלה לגמר שווה גם העפלה לדרג' א' והשגת המטרה. הפסד והנבחרת תהיה תלויה בהישארות של לטביה בדרג א'. אם לטביה תרד, אי העפלה לגמר משמעותה הישארות בדרג ב' כבר מחר.
הפתיחה היתה יחסית צמודה, לוינסון ועבו הוליכו את הנבחרת שלנו ליתרון 11-14 בסיום הרבע הראשון. הבריחה הגיעה ברבע השני שנפתח בריצת 0-9 ישראלית בראשות עבו. חנוכי ומלכה נתנו את שלהם והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון שיא, 24-41 לישראל עם 27 נקודות שקולעת הנבחרת ברבע השני.
המחצית השניה כבר היתה לפרוטוקול בלבד, ישראל רק הגדילה את היתרון, לוינסון ועבו המשיכו להיות המוציאים לפועל ובסיום הרבע השלישי הפער גדל עד 37-62. בסיום 55-80 לישראל
קלעו לישראל: לוינסון 17 (8 ריב'), עבו 15 (6 אס'), פורת 10 (10 ריב'), מלכה 8, דרוקר 6, חנוכי 6, רינגוואלד 4, אביבי 4, צ'אצ'יאשווילי 2 (7 ריב'), אדם 2. קראביץ שיחק ולא קלע אבל לקח 8 ריב' וחילק 6 אס'.
אברהמי: "תוכנית המשחק יצאה לפועל"
מאמן הנבחרת שרון אברהמי אמר לאחר המשחק: "ניצחון נהדר, הגענו מאוד מוכנים למשחק, עצרנו ולחצנו את הדנים, שמרנו אגרסיבי ותוכנית המשחק יצאה לפועל. אנחנו מאוד שמחים ואין לנו הרבה זמן להתכונן, מחר משחק על עליית דרג, חצי גמר מול קבוצה מצוינת. אנחנו מאמינים בשחקנים והשחקנים מאמינים בעצמם, אנחנו מגיעים לתת הכל ולעלות דרג".