נבחרת הנוער יוצאת לאליפות אירופה עם דני אבדיה. המאמן נתני כהן: נסתכל משחק משחק

היום תמריא נבחרת הנוער לאליפות אירופה דרג ב' בסקופיה מקדוניה, כשבסגל שלה גם דני אבדיה, אלוף אירופה הטרי עם נבחרת העתודה, שניסה לעשות היסטוריה ולזכות בשתי מדליות בקיץ אחד. מדלייה של אבדיה ושל הנבחרת כולה, שווה מקום בדרג א' בשנה הבאה וזו מטרת הנבחרת.

הסגל המלא: תומר לוינסון (קפטן), ים מדר, עידן אלבר, אופק מלכה, גיא פלטין, עמית אלון, דורי סהר, אייל ננקין, יונתן אטיאס, נווה שמן, אלון דרוקר. מאמן נתי כהן, עוזרים יוסי בונן וברק לדרר, מאמן כושר ירון גנקין, פיזיוטרפיסט איתי רון, מנהל נבחרת משה רייס, ראש משלחת נפתלי בנטוב.
האליפות תפתח ביום שישי, כוללת 24 נבחרות. ישראל תפגוש ביום המשחקים הראשון את הולנד בשעה 22:00 שעון ישראל, בשבת את לוכסמבורג ובהמשך את צ'כיה, מקדוניה ואיסלנד. 2 הראשונות מהבית הזה יעלו לרבע הגמר ובסופו של דבר 3 הראשונות לדרג א'.
המאמן נתי כהן אמר לקראת האליפות: אנחנו יוצאים בתחושה חיובית. אין ספק שההישג הגדול של העתודה נתן לנו אנרגיות טובות ואנחנו רוצים לקחת מהם הרבה השראה בדרך שהם שיחקו, באופי שהראו. זה משהו שניסינו לשדר לשחקנים. זו אליפות לא פשוטה ויש לנו בית לא קל, אבל נסתכל משחק משחק ולא רחוק. כמו שהעתודה לא הסתכלו על הגמר בפתיחת הטורניר. נצטרך לבוא רגועים וצנועים. השיטה היא שצריך לגמור בבית הראשון באחד משני המקומות הראשונים ואחרי זה נוק-אאוט".
 ועל ההשתלבות הצפויה של אבדיה אמר: "זה אתגר גדול לכולנו, לשחקנים החברים שלו, לצוות ולו עצמו. דני ילד מיוחד. שחקן טוב מאוד שיתרום לנו רבות. נצטרך לדעת לשלב אותו בחכמה. ברור שהוא לא מאומן איתנו במאה אחוז והוא אחרי שיא מאוד גדול. אבל אני מאמין בבגרות שלו שהוא יבוא צנוע ורגוע וישתלב מהר, כי הוא מאוד תחרותי ורוצה לנצח.