נבחרת הנערות בחצי גמר אליפות אירופה; ניצחון אחד בשני המשחקים הבאים יבטיח העפלה לדרג א'

הישג נהדר לנבחרת הנערות של ישראל שעלתה לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' אחרי ניצחון ברבע הגמר 73-79 על נבחרת פינלנד, שהפסידה לראשונה בטורניר. כעת רחוקה ישראל ניצחון אחד בשני המשחקים שנותרו לה בטורניר כדי להעפיל לדרג א', הישג שיעשו 3 הנבחרות שיסיימו ראשונות את הטורניר. מחר (שבת) בשעה 19:00, תתמודד ישראל בחצי הגמר מול המנצחת במפגש רבע הגמר בין הולנד לבלארוס. שידור ישיר אצלנו בדף הפייסבוק של איגוד הכדורסל.

אחרי רבע ראשון צמוד מאוד שהסתיים ביתרון של 2 נקודות, פתחה ישראל את הרבע השני בסערה כדי לסיים את המחצית הראשונה ביתרון דו ספרתי. ישראל נהנתה ממשחק ריצה מצוין, רצה בכל הזדמנות כדי לסיים בסלים קלים ותיסכלה את הפיניות שרדפו אחריהן כל המשחק. לקראת הסיום היתרון הצטמק עד 6 נקודות בלבד, אבל הנבחרת של רועי לזר עשתה את הפעולות הנכונות כדי לא לאבד את היתרון ולנצח בסטייל.

ליאור גרזון בלטה עם משחק נהדר של 29 נקודות, כולל אחוז אדיר מעבר לקשת של 6 קליעות מ-7 נסיונות. עוד קלעו לישראל: גאיה סלס 17, אופיר קסטן רז 11 (4 חט'), דניאל קארש 8 (10 אס'), רומי לוי 4, ניקול מיכאליץ 4, גילי אייזנר 2 (9 ריב'), איילה רוט 2, תמר אנגל 2.