נבחרת הנערות יוצאת לאליפות אירופה דרג א' בהונגריה

נבחרת הנערות תצא מחר לאליפות אירופה דרג א' בהונגריה. זו השנה השנייה שהנבחרת הזו תתמודד בבמה המרכזית של אירופה ושוב המטרה תהיה לשרוד בדרג א' ואולי טיפה יותר. לנבחרת מצפה בית ראשון קשה. בשבת בשעה 17:15 היא תפגוש את טורקיה, ביום ראשון בשעה 19:30 את איטליה וביום שני בשעה 21:45 את רוסיה הזוכה במדליית הארד מהשנה שעברה. אבל כמו שלמדנו מטורניר העתודה בנים, המשחקים היותר חשובים מגיעים אחרי השלב הראשון והבית של ישראל יצטלב עם הבית בו ישחקו סלובקיה, הולנד, לטביה וצ'כיה.

לקראת היציאה לאליפות אמר המאמן נמרוד מיטל: "אנחנו מגיעים לאליפות לאחר הכנה אינטנסיבית של חודשיים, במהלכם שיחקה הנבחרת בשני טורנירים בינ"ל בצרפת ובאיטליה, הנבחרת מרגישה מוכנה ונחושה לקראת הדבר האמיתי. ביומיים הקרובים תתחיל הנבחרת בהכנות לקראת המשחק הראשון בשבת, מול נבחרת טורקיה. בהמשך הבית הראשון הנבחרת תשחק מול איטליה ורוסיה. הנבחרת משלבת שחקניות בוגרות (6 מסיימות יב) ושחקניות צעירות (6 מסיימות יא) ותנסה להתגבר על ההבדל הפיזי ביחס לנבחרות האחרות באמצעות משחק מהיר, קליעות במעבר והגנות שונות. זו שנה שנייה ברציפות שהנבחרת מתמודדת בדרג א ושתיים מהשחקניות עדן רוטברג ונגה פלג-פלץ חוו את הטורניר גם בשנה שעברה וניסיון זה אמור לעזור לנבחרת השנה. הנבחרת מאוד מגובשת ברמה החברתית.

השחקניות: יערה יצחקי-קפטנית, נוגה פלג-פלץ, הדר חדד, שיראל ברמן, רעות מסילתי, שיר תירוש, צליל וטורי, שלי סירקיס, ליאור הלוי, עדן רוטברג, דור סער, שירה בן דוד.

עוזריו של מיטל הם לירן בראל ורועי לוין, מנהלת הנבחרת ליאת פורת,  עדי קינדלר ספורתרפיסטית ושאול דוד ראש המשלחת

כמו כל הטורנירים בדרג א', גם המשחקים מטורניר זה אמורים להיות משודרים ביוטיוב בערוץ פיב"א