נבחרת העתודה התארחה בבית הנשיא לאחר הזכייה השנייה ברציפות באליפות אירופה

"כמה גאווה הבאתם לנו, ואיזו קבוצה נהדרת שאתם", אמר הנשיא ראובן (רובי) ריבלין הבוקר לאלופי אירופה לשנת 2019 ולשנת 2019, נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל.

שחקני הנבחרת הנרגשים הגיעו הבוקר לבית הנשיא, עם שני הגביעים, זו זכייתה השנייה ברציפות של הנבחרת באליפות, לאחר שגברה בגמר על ספרד. יחד עם השחקנים ומאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי הגיעו למפגש פיני גרשון, המנהל המקצועי, עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל וכל הצוות המקצועי.

 
"בכל הקבוצות הגדולות שראיתי, הכוכבים הגדולים שעושים את המשחק לא היו יכולים להצליח בלי עבודת צוות", אמר נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ופנה למאמן: "אם המערכת לא עובדת יחד, היא לא יכולה להצליח באמת. כשראינו אתכם הנכדים שלי ואני התפעלנו מאוד מהיכולת שלך לייצר 'טים וורק'- עבודת צוות שלא היה כדוגמתה. ראינו התקפה והגנה שמכסות אחת על השנייה ולא נותנות לצד האחר לנשום! התגלמות עבודת הצוות".
עוד אמר: "אני מוכרח להסיר את הכובע בפני כולכם. אני מצדיע לכם לא רק כמי שהשיגו הישג בשם מדינת ישראל, אני מצדיע לכם גם כאדם שאוהב ספורט כבר 70 שנה, מגיל 10, אתם התגלמות של היכולת הקבוצתית." הנשיא סיפר לשחקנים על נכדתו, זיו שמשחקת כדורסל בעצמה והתרגשה לשמוע על הגעת הנבחרת, "אני לא אמלא את תפקידי כסבא אם היא לא תצטלם אתכם".
 
"כבוד גדול להיות פה ואנחנו מאוד שמחים להיות פה," אמר לנשיא שחקן הנבחרת יותם חנוכי וסיפר על העבודה הקשה והתמיכה של הקהל: "כולם היו מחויבים לתהליך הזה לייצג את המדינה בכבוד. בשבוע של האליפות בכל משחק היה אולם מלא. עשינו הכול, נתנו את כל כולנו בכל משחק, ועשינו עבודה מצוינת. תודה לכל מי שנתן חלק ותרם מהקהל עד המאמנים ולכל האנשים מסביב שלקחו חלק באליפות הזאת".
 
דני אבדיה הוסיף: "במשך כל ההכנה החבורה הזו הפכה להיות משפחה. יחידה אחת. גיבינו אחד את השני כל הזמן גם כשלחלקנו היו ימים טובים יותר או פחות כולם עזרו ותמכו".