נבחרת העתודה של ישראל העפילה לגמר אליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות

אנחנו בגמר אליפות אירופה!!! נבחרת העתודה של ישראל העפילה היום לגמר אליפות אירופה אחרי עוד הצגה ענקית בגרמניה, עם ניצחון נהדר בחצי הגמר על נבחרת צרפת 57-83. ישראל שלטה במשחק מהשנייה הראשונה וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון של 20 נקודות, מה שעזר לה כמובן לשמור על הניצחון לאורך המחצית השנייה.

מחר (ראשון) בשעה 20:00 תתמודד ישראל בפעם השנייה ברציפות בגמר אליפות אירופה, הפעם היריבה תהיה המנצחת במשחק חצי הגמר השני בין גרמניה וקרואטיה. משחק הגמר מחר יועבר בשידור ישיר בספורט 5 וגם בעמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל.

הנבחרת פתחה יוצא מהכלל, יובל זוסמן עם 5 נקודות רצופות ומייקל בריסקר עם שלשה קבעו 0-8 לישראל, והמאמן הצרפתי הזעיק פסק זמן מהיר. ישראל המשיכה לשחק ללחוץ על הגז, גיל בני ובריסקר עם שלשות וזוסמן במתפרצת קבעו הפרש שיא כבר ברבע הראשון, 8-21, עם שתי דקות לסיום הרבע. דני אבדיה חתם את הרבע וקבע 13-25 לישראל.

גיל בני פתח את הרבע השני הטירוף, קלע חמש נקודות רצופות וסחט עבירת תוקף אותה תרגם דני אבדיה לשלשה נוספת ויתרון מוחץ של ישראל 16-33 אחרי 13 דקות. דני אבדיה המשיך ללהוט ושלשה שלו יחד עם מתפרצת של בריסקר קבעו 23-42 לישראל על צרפת ההמומה. שלשה נוספת של גיל בני קבעה את תוצאת המחצית הראשונה הנפלאה של הנבחרת הישראלית – 25-45, 20 הפרש.

יובל זוסמן פתח את המחצית השנייה בטירוף עם שמונה נקודות רצופות שהעלו את היתרון עד 32-55 כשגם גבי צ'אצ'אשווילי מוסיף דקות מעולות בצבע. שלשה שלו יחד עם סל נהדר של אבדיה וחטיפה גדולה של בריסקר קבעו יתרון שיא של 30 הפרש לישראל 36-66 שנתנה פשוט הצגה בשני צידי המגרש וסיימה ביתרון של 30 הפרש את הרבע השלישי.

ישראל הורידה קצת את הרגל מהגז ברבע האחרון, ואיפשרה לצרפתים לצמצם עד שבריסקר עם שלשה ופליישר עם נקודות בצבע סגרו עניין באופן רשמי ומעשי כשנועם אביבי הוסיף שתי שלשות מהספסל. ישראל עולה לגמר אליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות אחרי ניצחון פנטסטי 57-83 על נבחרת צרפת.

קלעו לישראל: מייקל בריסקר 18 (5 ריב'), יובל זוסמן 17, דני אבדיה 15 (7 ריב'), גיל בני 11, גבריאל צ'אצ'אשווילי 7, עידו פליישר 6, נועם אביבי 6, יאיר קרביץ 2, מיירון רוינה 1.