נחתם הסכם שיתוף פעולה עם איגוד הכדורסל הפולני

איגוד הכדורסל ממשיך לחתום על הסכמי שיתוף פעולה עם איגודים באירופה. אחרי שלפני מספר שבועות נחתם הסכם עם רומניה, שוויץ וקפריסין, נחתם היום באיגוד הכדורסל הסכם עם פולין. על ההסכם חתמו עמירם הלוי יו"ר האיגוד וקזימירז מיקוליץ', המנהל המקצועי של האיגוד הפולני, בשמו נשיא האיגוד הפולני רדוסקאוו פיסינויץ'. למעמד החתימה הגיע עופר בוסתן, ראש מנהל הספורט, שנתן את ברכתו להסכם.
על פי הסיכום בין המדינות ביוני יתקיים כנס בינלאומי בקטוביץ' ומאמן ישראלי בכיר וארבעה אחרים יוזמנו אליו, יתקיימו כנס משתוף למנהלים המקצועיים של שתי המדינות בסוף אפריל בארץ, להשתלמות ע"ש יהושע רוזין בדצמבר יגיע מומחה לאימון ילדים, נבחרת הקדטיות של ישראל תצא לטורניר בפולין בקץ הקרוב ובאוגוסט יגיעו ארצה נבחרות הקדטים של פולין והנבחרת עד גיל 17 ויהיו עוד מספר שיתופי פעולה אחרים.
פולין היא כוח עולה בכדורסל האירופי ורק את אליפות העולם האחרונה בסין סיימה במקום השמיני. בפברואר יפגשו פולין וישראל במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, בבית שכולל גם את רומניה וספרד.
ההסכם עם פולין וזה שנחתם לפניו עם רומניה, שוויץ וקפריסין, מצטרפים להסכמי שיתופי פעולה שיש לאיגוד הכדורסל בארץ עם רוסיה וגרמניה.