נצר הפתיעה את שוהם, לב השרון התקשתה בעמק הירדן

מאת: אודי בורנשטיין

 

משחקי הפלייאוף על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הארצית נפתח בהפתעה כאשר הפועל נצר סירני מליגה א' גברה על מכבי שוהם, לב השרון התקשתה ובסופו של דבר ניצחה בעמק הירדן.

ארצית צפון:

הפועל לב השרון ניצחה במחזור האחרון את כוכב יאיר ובכך הצליחה להבטיח לעצמה את מקומה במשחקי הפלייאוף על ההישארות. עמק הירדן רדפה רוב העונה אחרי מעלות וסיימה במקום השני בליגה א' צפון. המשחק נפתח בצורה חד צדדית כאשר האורחת מהארצית כבר עלתה ליתרון 20. המקומיים לא ויתרו ולאט לאט קיזזו את ההפרש עד כדי משחק צמוד. בסוף המשחק הייתה עדיפה לב השרון וניצחה 72-65. עמק הירדן מרוצה מהניסיון אך לא מהתוצאה.

ביום רביעי, 27.4: לב השרון תארח את הפועל ג'ת. ג'ת שכל העונה כמעט הוליכה את מחוז השרון תנסה לעשות תוצאה טובה בלב השרון, אשר תוביל את ההכרעה בין השתיים למגרשה הביתי. לב השרון תנסה לנצח בהפרש משמעותי בשביל לתת לעצמה מקדמה להמשך קרבות ההישארות.
ארצית דרום :

מכבי שוהם הגיעה למשחקי ההישארות אחרי דרמה גדולה שכללה משחק הישארות נגד גבעת שמואל. אותה שוהם יצאה למשחק חוץ אצל הפועל נצר סירני מליגה א' מרכז. נצר, אשר סיימה עונה מצוינת במקום השני מנסה לעלות לליגה הארצית אחרי מספר שנים בליגה א'. המשחק היה צמוד ובסיום 40 דקות הקבוצות היו בשוויון והלכו להארכה. בהארכה לחצה הקבוצה המארחת על דוושת הגז ובעזרת דקות טובות בסיום ניצחה 83- 78 ניצחון יפה ומכובד לקבוצה מהארצית. מכבי שוהם חטפה מכה כבר בפתיחת משחקי הפלייאוף ותנסה להשתקם מול מרחבים/מבועים ביום רביעי.

ביום רביעי, 27.4: מכבי שוהם תארח את הפועל מרחבים/מבועים. מרחבים שסיימה במקום השני בליגה א' דרום תנסה לגנוב ניצחון בשוהם, דבר שיסבך מאוד את המקומיים להמשך דרכם. שוהם, מבחינתם חייבת לנצח כי הפסד משמעו, ככל הנראה, ליגה א' בעונה הבאה.