נקבעו משחקי חצי גמר היורובאסקט: ספרד תפגוש את סלובניה, רוסיה תשחק מול סרביה

הערב הושלם שלב רבע גמר היורובאסקט כאשר שתי נבחרות נוספות – רוסיה וסרביה – הבטיחו את מקומן בחצי הגמר, והן הצטרפו לספרד ולסלובניה שעשו זאת אתמול לאחר נצחונות על גרמניה ולטביה. בחמישי בערב יתמודדו ספרד וסלובניה, ובשישי בערב ייפגשו רוסיה וסרביה.

במשחק הראשון של הערב המשיכה נבחרת רוסיה את המומנטום הנהדר שלה מהבית המוקדם וניצחה את נבחרת יוון 69-74. דווקא היוונים היו אלה שפתחו חזק יותר והובילו 17-24 בסיום הרבע הראשון. השליטה היוונית נמשכה גם ברבע השני, ולמחצית ירדה יוון ביתרון של 6 נקודות 31-37. ברבע השלישי נמשך הקרב הצמוד בין השתיים, והרוסים הצליחו לצמק את הפער לשתי נקודות בלבד בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון נטלו הרוסים את ההובלה, וסגרו ניצחון גדול 69-74 והעפלה לחצי הגמר. שבד עם עוד ערב ענק הוביל את הרוסים עם 26 נקודות. אצל היוונים בלט ניק קלאת'ס עם 25.

חצי הגמר השני בין סרביה לאיטליה היה הרבה פחות צמוד והסתיים בניצחון סרבי 67-83. הרבע הראשון עוטד היה שקול והסתיים ביתרון נקודה לסרבים, אבל ברבע השני הם פתחו מבערים וירדו למחצית ביתרון של 11 נקודות 33-44. האיטלקים עוד ניסו לחזור לחיים במחצית השנייה, אבל חמישה שחקנים סרבים בדאבל פיגרס ובראשם בוגדנוביץ' עם 22 נקודות, לא איפשרו למסינה ושות' להתקרב אליהם ובסיום 67-83 לסרביה. באיטליה בלט בלינלי עם 18 נקודות.