נקבעו סדרות חצי גמר הפלייאוף בלאומית: נס ציונה מול הוד השרון; הפועל כפ"ס נגד הפועל ב"ש

בשלושת משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגה הלאומית שנערכו הערב, ניצחו קבוצות החוץ שהוליכו 0-1, וכך למעשה נקבעו סדרות חצאי הגמר שייפתחו ביום שישי הקרוב כאשר נס ציונה תתמודד מול הוד השרון, והפועל כפ"ס תשחק מול הפועל ב"ש.
במשחקי הערב ניצחה כפ"ס בחוץ את קרית אתא 70-75, כאשר האורחים ברחו ליתרון של 12 נקודות במחצית. במחצית השנייה אתא עוד ניסתה לחזור לחיים, אבל הצליחה רק לצמק במעט את ההפרש, ולא יותר מזה. ערב גדול של דנזל ליווינגסטון עם 37 נקודות ו-10 ריבאונדים הספיק לכפ"ס כדי לסגור ניצחון בסדרה. באתא בלטו סירדומיניק פוינטר עם 23 נקודות, ודאליס ג'וינר עם 18 נקודות.
נס ציונה הבטיחה את העלייה לחצי הגמר כאשר גברה בזיסמן על הפועל ר"ג/גבעתיים 79-83. בחצי הראשון התנהל משחק שקול, אבל הכתומים העבירו הילוך ברבע השלישי בו ניצחו 12-29, ומשם ר"ג/גבעתיים כבר לא הצליחה לחזור. בנס ציונה 5 שחקנים עם דאבל פיגרס כאשר מוביל את הקלעים אלעד הופמן עם 17 נקודות. לר"ג/גבעתיים הטריו אולסוורה ומאדן עם 21 נקודות ויניב סולומון עם 17, לא הספיקו.
ברחובות הייתה זאת הפועל ב"ש שהבטיחה את המקום בחצי הגמר לאחר ניצחון 69-73. לאורך כל הערב התנהל משחק צמוד בין השתיים, כאשר ב"ש מוליכה בהפרשים קטנים, ורחובות לא מאפשרת לה לברוח. שלשה של גל איתן שתי דקות לסיום קבעה שיוויון 69-69, אבל נקודות של ג'ף אלן וג'ייסון ויליאמס סגרו עניין עבור הקבוצה של יניב בורגר. דודו שמריז עם ערב מצוין של 21 נקודות וג'ף אלן עם 20 הובילו את האדומים לשלב הבא. גור פורת עם 15 נקודות ויונתן לוי עם 13 בלטו במשחק שסיים את העונה הנהדרת של רחובות.
בשני משחקים שנערכו בבית התחתון גברה הפועל עפולה על הפועל חיפה 71-96, וגליל עליון ניצחה את עירוני ר"ג 94-106.