נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף בלאומית: רעננה – הוד השרון; כפ"ס – קרית אתא; ב"ש – רחובות; נס ציונה – ר"ג/גבעתיים

המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגה הלאומית התקיים הערב, ובסיומו ונקבעו סדרות הפלייאוף: הראשונה מכבי רעננה תארח את מכבי הוד השרון. השנייה הפועל כפ"ס תארח את אליצור קרית אתא. השלישית הפועל ב"ש תארח את מכבי רחובות. הרביעית נס ציונה תתמודד מול הפועל ר"ג/גבעתיים.
סדרות רבע הגמר ישוחקו בשיטת הטוב מ-3 ויחלו ביום רביעי הבא, ה-12 באפריל. משחק מספר 2 יתקיים בשבת ה-15 באפריל, ואם יהיה צורך במשחק שלישי ומכריע הוא יתקיים ביום שלישי ה-18 באפריל.

משחקי הפלייאוף התחתון, שישוחקו בשיטת סיבוב אחד של חמישה משחקים, יתקיימו לפרוטוקול בלבד מאחר ושתי היורדות כבר נקבעו.

במשחקי הערב המוליכה מכבי רעננה עשתה את שלה, ניצחה בחוץ את רמה"ש 61-71 וסיימה ראשונה בתום הליגה הסדירה. ג'וש היירסטון קלע 18 לרעננה, מקסי קנל אשו עם 20 לרמה"ש.

המארחת ירדה הערב רשמית לליגה הארצית והצטרפה לעירוני ר"ג שירדה בשבוע שעבר.

הפועל כפ"ס קיוותה להפסד של רעננה אבל עשתה את שלה עם ניצחון ביתי על הוד השרון 69-75 וסיימה את העונה במקום השני. דנזל ליווינגסטון קלע 21 לירוקים, ורנון טיל הגיב עם 24 בצד השני, שלא הספיקו להוד השרון שסיימה במקום השמיני ותפגוש ברבע הגמר את המוליכה מרעננה.

הפועל ר"ג/גבעתיים הפסידה בדרמה ענקית בחוץ מול קרית אתא, 78-80, אחרי ששחקן ר"ג ראשד מאדן החטיא 2 קליעות עונשין כשנותרו 4 שניות לסיום ולמרות ריבאונד התקפה, יניב סולומון החטיא את השלשה על הבאזר. ר"ג/גבעתיים שהיתה במקום השלישי ערב המחזור, איבדה את הביתיות וסיימה חמישית. אתא ניצחה, סיימה שביעית ותפגוש את כפ"ס בפלייאוף. נועם מטלון היה מצוין עם 28 נקודות למנצחים, ג'מאל אולסוורה קלע 26 לר"ג/גבעתיים.

הפועל ב"ש ניצחה 88-99 את מגדל העמק, ניצלה את ההפסד של ר"ג/גבעתיים וסיימה שלישית. יועד בית יוסף נכנס לעניינים בב"ש ובלט עם 20 נקודות, ג'ף אלן הוסיף 18. קלארק רוזנברג קלע 22 למגדל העמק..

נס ציונה גברה בביתה על עפולה 68-81 ועשתה את שלה בקרבות המיקום, כדי לטפס עד למקום הרביעי ולהרוויח את יתרון הביתיות. בייל קלע 22 נקודות לנס ציונה, לי רוברטס הוסיף 15. ג'יילן קאנון קלע 19 לעפולה.

גם מכבי רחובות ניצחה בכפר בלום את גליל עליון 66-77. מרקיז אדיסון קלע 23, איוון ייטס הוסיף 19 לרחובות. בגליל 19 לסימון באוארס, 18 למקסים קיקוס. רחובות העולה החדשה, סיימה עונת בכורה מוצלחת במקום השישי, ותנסה להפתיע את ב"ש ברבע גמר הפלייאוף.

היורדת הטרייה עירוני ר"ג נזכרה לנצח והביסה את הפועל חיפה 71-102. אנטוני לי קלע 25 נקודות, תומר זלמנסון הוסיף 18, ארד הררי עם 16. לחיפה 15 לג'מאר יאנר וג'רון בורואס.