נשיא פיב"א העולמי,המאן ניאנג', מבקר בישראל; ניאנג': "כבוד גדול בשבילי להיות כאן"

כשעה לפני המשחק מול רומניה ערך איגוד הכדורסל מסיבת עיתונאים עם נשיא פיב"א העולמי, מר המאן ניאנג' שאמר: "אני מאוד שמח להיות בישראל, כדי לבקר את האיגוד הישראלי ולהיות נוכח במשחק בין ישראל לרומניה. זה כבוד גדול בשבילי.

ניאנג' הוסיף ואמר: "קונגרס האחרון של פיב"א שהתקיים בבייג'ין, דיברנו על חיזוק היחסים ומבין 216 המדינות יש עוד כאלו שזקוקות לחיזוק ובעיקר באפריקה ובאסיה. עמוד התווך השני הוא לחזק את הנשים לא רק כשחקניות אלא כמנהיגות. מאמנת, מנהלת ואפילו אוהדת. הדבר השלישי הוא להרחיב את משפחת הכדורסל, כפי שאתם יודעים השאיפה שלנו זה להפוך את הכדורסל לקהילה הספורטיבית החשובה ביותר בעולם. זה אתגר גדול, אבל זה רק אחד היעדים שאנחנו יכולים להעמיד. אלו הדברים שיובילו אותנו ביחד עם כל האיגודים. האיגוד הישראלי הוא חזק מאוד, יש לנו יחסים טובים איתו ויו"ר האיגוד הוא חבר בפיב"א העולמי.

אני מברך את האיגוד הישראלי על ארגון הטורנירים ברמה האירופית. אני משוכנע שישראל תקבל טורנירים עולמיים לאירוח, כולנו רוצים את זה. אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה. ישראל תארח בקרוב את הטורניר 3X3 ואנחנו מסכימים שצריכים להיות גם טורנירים עולמיים".