סגל נבחרת ישראל למשחקים נגד גארוגיה וגרמניה. שגב, זוסמן, משעור ודיברתלומיאו בפנים

נקבע סגל נבחרת ישראל לחלון המשחקים הרביעי של מוקדמות גביע העולם בו תפגוש הנבחרת ביום חמישי ה-13.9 את גארוגיה בהיכל מנורה מבטחים וכעבור שלושה ימים את גרמניה בלייפציג. מדובר בסגל צעיר עם זימוני בכורה למשחקים רשמיים של ג'ון דיברתולומיאו, איגור קולשוב וכרם משעור (שניהם היו חלק מהסגל הצעיר שנסע למשחקי אימון ב-2016). איתי שגב שהחמיץ את החלון הקודם בגלל פציעה חוזר לסגל וכך גם יובל זוסמן ה-MVP של אליפות אירופה עד גיל 20 שכבר ערך את הבכורה שלו במדים הלאומיים בחלון שהיה בחודש פברואר.
המאמן עודד קטש קיים שיחה עם רביב לימונד, אחד השחקנים הותיקים בנבחרת ישראל שתרם ואולי גם יתרום בעתיד, רבות לנבחרת ישראל.
עמרי כספי לא זומן לבקשתו מכיוון שהחליט להתרכז בתקופה הזאת בהכנה לעונת ה-NBA .
הסגל המלא: גל מקל, גיא פניני, ג'ייק כהן, יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו, נמרוד לוי, בר טימור, תמיר בלאט, רפי מנקו, תומר גינת, עידן זלמנסון, בן אלטיט, גולן גוט, איתי שגב, איגור קולשוב, כרם משעור.
הנבחרת תתכנס ביום חמישי ה-30.8 וכעבר מספר ימים ב-5.9 תצא לסנט פטרסבורג שם תקיים שני משחקי הכנה נגד רוסיה ופולין. הנבחרת מדורגת כעת במקום הרביעי בבית L של מוקדמות גביע העולם במאזן 3-3, אחרי גרמניה ויוון עם 0-6 וסרביה 2-4 ולפני אסטוניה וגאורגיה עם 4-2. אחרי החלון הנוכחי מצפים לנבחרת עוד שני חלונות, בסוף נובמבר אז תשחק נגד סרביה בבית וגאורגיה בחוץ ובפברואר 2019 אז תארח את גרמניה ותתארח בסרביה. בסופו של דבר 3 הראשונות מבית הזה יעלו לטורניר גמר גביע העולם בסין בקיץ 2019.

במהלך המשחק נגד גאורגיה יתקיים טקס לנבחרת העתודה אלופת אירופה ומי שיגיע למשחק יוכל להצטלם עם גביע אירופה בו זכתה. כרטיסים במחירים של 35-75 שקלים בלבד נמכרים באתר משרד הכרטיסים לאן