נבחרת הנערות זכתה בטורניר דנה ה-14 לזכרה של דנה זמורסקי

לאחר 13 שנה ברציפות בהם נערך הטורניר לזכרה של דנה זומרסקי בעיר הולדתה של דנה, נס ציונה, הוחלט להעתיקו למכון וינגייט בחסות מכון וינגייט והאקדמיה למצוינות בספורט, איגוד הכדורסל בישראל, המפעל להכשרת ילדי ישראל ומשפחת זמורסקי. הטורניר יצא לדרך בשעה 10:00 והסתיים לאחר טקס הסיום וחלוקת המלגות בשעה 15:00. נכחו באירוע בין היתר משה דולב מנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל, טל נתן המנהל המקצועי באגף הנשים באיגוד הכדורסל, גיל מעיין מנהל האקדמיה למצוינות בספורט, מנהלי פנימיות מכל הארץ, חניכים, חברים, משפחה, שחקניות נבחרות ישראל ואורחים רבים.

המשחק הראשון הפגיש את נבחרת הנערות נגד נבחרת הקדטיות, שהגיעה לטורניר עם סגל רחב שעדיין חסר חלק משחקניות ראשון לציון ורעננה שנזקקו למנוחה נוספת.

סגל נבחרת הקדטיות פוצל לשתי קבוצות כאשר כל אחת מהן שיחקה משחק אחד. במשחק הראשון מול נבחרת הנערות פתחה נבחרת הקדטיות טוב יותר מהנבחרת הבוגרת ממנה. במחצית היתה התוצאה (רבעים קצרים של 7 דקות)  14-13 לנבחרת הקדטיות.

במחצית השנייה נבחרת הנערות הפעילה לחץ על כל המגרש איתו התקשו שחקניות הקדטיות להתמודד, ובסיום ניצחון דו ספרתי לנערות בתוצאה 31-49.

 

במשחק השני מול האקדמיה שוב פתיחה טובה של נבחרת הקדטיות שהפגינה הנעת כדור משובחת ויד טובה מעבר לקשת. האקדמיה לקחה פסק זמן מהיר וחזרה למשחק בעזרת הגנה אגרסיבית. במחצית התוצאה היתה 24-32. במחצית השנייה התנהל המשחק באותו קצב ובסיום ניצחון למקומיות מוינגייט בתוצאה 44-52.

נטע קרומר, מאמנת נבחרת הקדטיות:  "הטורניר היווה אימון מצוין לנבחרת שנמצאת בתחילת דרכה, ואיפשר לצוות האימון לבדוק את השחקניות ולהמשיך לפתח את סגנון ואופי הנבחרת".

 

המשחק השלישי והאחרון הפגיש את נבחרת הנערות ואת קבוצת האקדמיה למשחק על המקום הראשון בטורניר.

המשחק נפתח עם סלים בחדירות של ליאור גרזון מהאקדמיה ומנגד אופיר קסטן מנבחרת הנערות. במחצית התוצאה הייתה 24-28 לטובת נבחרת הנערות כשעדן גיוסי מהנערות קולעת 6 נקודות ברבע השני.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של הנערות והן עלו ליתרון דו ספרתי בפעם הראשונה במשחק, 32-42 בסוף הרבע השלישי. הרבע הרביעי התחיל עם סלים של דניאל אורן ותמר אנגל מהאקדמיה, אבל ריצה של נבחרת הנערות העלתה את ההפרש ל-18 נקודות ותוצאת הסיום הייתה 44-59 לנבחרת הנערות שזכתה במקום הראשון.

בסיום נערכה חלוקת תעודות לנבחרות המשתתפות: הקדטיות במקום ה-3, האקדמיה במקום ה-2 ונבחרת הנערות במקום הראשון.

כמו כן חולקו בסוף הטקס מלגות ל-26 חניכים מכל הארץ על תרומה ונתינה לחברה ולקהילה. כמו כן חולקו 3 מלגות לספורטאי האקדמיה ועוד 3 מלגות לשחקניות הכדורסל של האקדמיה.

טורניר דנה ה-14 הגיע לסיומו כשהמנהלים הבטיחו להפוך את הטורניר למסורת רבת שנים במכון וינגייט.

.