סיקור המחזור ה-8 בליגת העל לנוער

מחוז צפון:
4 מחזורים לסיום העונה הסדירה וגלבוע/מעיינות סופגת הפסד ראשון העונה לכפ"ס. צמרת טבלת ליגת העל במחוז צפון כוללת את שלושת קבוצות ההתיישבות העובדת שהבטיחו מקומן בפלייאוף העליון: הפועל גלבוע מעיינות (1-7), הפועל עמק יזרעאל (0-7 ומשחק חסר) וגליל עליון צפת (1-6 ומשחק חסר). גם עירוני רעננה קרובה להבטחת מקומה (מאזן 1-4 ושני משחקים חסרים). במרכז הטבלה מאבק צמוד על שני הכרטיסים הנותרים לבית העליון: מכבי הוד השרון (4-4), אליצור נתניה (3-4 ומשחק חסר), בני הרצליה (5-3), הפועל כפר סבא אביב ומכבי אסי חיפה (4-3 ומשחק חסר) שתיפגשנה ביניהן בשבוע הבא והמפסידה תהיה בבית התחתון. בתחתית: אליצור קרית אתא (6-2), הפועל קרית טבעון (6-1), ומכבי חיפה צעירים (7-0)

תוצאות המשחקים:
הפועל כפר סבא אביב – הפועל גלבוע מעיינות 59-84
(מתוך אתר גלבוע/מעיינות)
גלבוע/מעיינות הבלתי מנוצחת ערב המחזור הגיעה לפנינת השרון למשחק שהוקדם במחזור ה-8 במסגרת ליגת נוער על צפון.
האורחים חסרו את רזיאל חיון, דניאל כהן ואיתמר ברסון הפצועים וכמובן יותם חנוכי שטרם חזר לכשירות מלאה.
עם הסגל הקצר שעמד לרשותו של ליאור קרת הוא פגש יריבה שהתחילה את העונה לא טוב בעיקר בגלל הפציעה של הסנטר הדומיננטי עומר שלו שחזר לפני שבוע אחרי פציעה ביד.
כבר מההתחלה המקומיים שעם הגב לקיר בטבלה הראו שהם רוצים יותר ונחושים יותר והיו ראשונים לכל כדור.פריבר וראובן עוד שמרו אותנו במשחק אבל צלניק ורועי ועומר שלו פשוט היו נהדרים ובסיום הרבע הראשון 12-19 כפר סבא.
ברבע השני כפר סבא חפרה לנו בור גדול עם יכולת מרשימה משני צידי המגרש שצלניק לא עוצר וגם טיומקין על אף בעיית עבירות מרשים ומשפיע מאוד בכל חלקי המגרש.עמית ראובן כמעט לבדו סחב את הקבוצה שלנו ברגעים הקשים וניסה ביחד עם פריבר ניסו למזער נזקים אך זה לא הספיק ששאר החברים לקבוצה לא היטיבו לשחק ובמחצית 27-42 כפר סבא.
ברבע השלישי כפר סבא שמרה על ההפרש שאנחנו מנסים ליצור מומנטום אך ללא ההצלחה והאנרגיות המקומיות והרצון ניצחו כמעט כל מהלך שצלניק המקומי מעל כולם לא עוצר ובסיום הרבע השלישי ההפסד הראשון כבר מורגש באוויר 43-60 כפר סבא.
ברבע האחרון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזה המקומיים שעשו ככול העולה על רוחם לרבות אחוזים מדהימים מכל טווח שההגנה שלנו נראית כמו טיילת והשלמה עם ההפסד מורגשת בכל מהלך ובסיום ניצחון מוצדק לשחקנים של שחף תור שנראו עם חזרתו של עומר שלו קבוצה אחרת לגמרי ממה שנראו בפתיחת העונה.
הרבו לקלוע לגלבוע/מעיינות : עמית ראובן -19, דן פריבר-13
הרבו לקלוע לכפר סבא: גל צלניק -27 (6 שלשות),עומר שלו-13, שחף פשחר- 13, רועי שלו -10,
מכבי הוד השרון – הפועל קרית טבעון 69-57
ניצחון בכורה העונה ומפתיע לאורחים מקרית טבעון שמנצחים את הוד השרון. המקומיים במשחק לא טוב מאבדים גובה במאבק על הכרטיס לבית העליון. בשבוע הבא הוד השרון מול אליצור נתניה במפגש חשוב שמסתמן כמאבק ישיר על הבית העליון. קרית טבעון מצידה תרצה להמשיך במומנטום ולרשום ניצחון שני רצוף בבית מול קרית אתא.
אליצור קרית אתא – בני הרצליה 66-50
מכבי חיפה צעירים – מכבי אסי חיפה 86-55
הפועל גליל עליון צפת – אליצור עירוני נתניה (נדחה למוצ"ש 24.12)
הפועל עמק יזרעאל – מכבי רעננה עירוני (נדחה ליום חמישי 29.12)

מחוז דרום:

מחזור חלקי במחוז דרום. שלוש קבוצות בראש טבלת מחוז דרום הבטיחו מקומן בבית העליון: מכבי ת"א טדי (0-7 ומשחק חסר), הפועל נס ציונה איתי, והפועל ירושלים דני (1-6 ומשחק חסר) אחריהן מסתמן קרב בין חמש קבוצות על שלושת הכרטיסים הנותרים: הפועל ת"א (3-5), הפועל גן יבנה/אשדוד (3-4 ומשחק חסר), עירוני אהרון ר"ג (5-3), מכבי ראשל"צ איציק (3-3 ושני משחקים חסרים) ומכבי עופר ראשל"צ (2-3 ושלושה משחקים חסרים). בתחתית: הפועל ירושלים יובל (6-2), אליצור יבנה (4-2 ושני משחקים חסרים), הפועל ברנר (6-1 ומשחק חסר), ומכבי רחובות עומר שמחפשת ניצחון ראשון.

תוצאות המשחקים:
הפועל גן יבנה/אשדוד – עירוני אהרון ר"ג 98-105
מכבי ת"א טדי – מכבי רחובות עומר 59-107
הפועל ירושלים יובל – הפועל ת"א 67-60
אליצור יבנה – הפועל ברנר (נדחה למוצ"ש 24.12)
הפועל ירושלים דני – מכבי ראשל"צ איציק (נדחה למוצ"ש 24.12)
מכבי עופר ראשל"צ – הפועל נס ציונה איתי (נדחה למוצ"ש 24.12)