עדן ענבר: "יוון ובריטניה הן נבחרות שונות לגמרי. נעשה את ההתאמות"

אחרי שניצחה ביום שבת את נבחרת יוון החזקה, נבחרת כדורסל הנשים תפגוש מחר בשעה 20:30 בהיכל קבוצת שלמה את נבחרת בריטניה, לה הפסידה בחודש נובמר האחרון, כשניצחון ישים את הנבחרת במאזן 1:3 שכמעט יבטיח את מקומה באליפות אירופה.

"אנחנו עושים התאמות מהמשחק נגד יוון לעומת בריטניה שהן נבחרות שונות לגמרי", אמר המאמן עדן ענבר במסיבת העיתונאים שנערכה היום. "הפעם ניאלץ לשים לב לשלשות של הבריטיות. אחוזי הקליעה שלנו מול יוון היו פחות טובים, אבל לקחנו זריקות טובות. אני סומך על השחקניות שלי שיקלעו. מה שחשוב זה שנגיע לזריקות טובות ואני בטוח שגם אחוזי הקליעה ישתפרו. אין לנו פריבילגיה להתעסק בהפרשים, המטרה היא לנצח ואז לנסות שזה יקרה ביותר מ-3 נקודות".

נעמה שפיר הוסיפה: "מדובר במשחק קריטי ואנחנו מבינות את החשיבות שלו. השגנו ניצחון חשוב בשבת, אבל אנחנו זוכרות את המשחק הקודם, כך שנגיע הכי מוכנות שאפשר. אני לא מסתכלת על הבתים האחרים, אבל מבינה את השיטה של המשחקים. ברור שההפרשים האלה חשובים ונעשה כמיטב יכולתנו. אנחנו בכושר יותר טוב ממנה שהיינו בנובמבר. הצירוף של שי דורון בהחלט תורם וגם כיף לשחק בבית, יש יתרון עם הקהל שמגיע ונותן לנו מוטיבציה להשאיר הכול על המגרש".