עדן ענבר: יצרנו בסיס, עקרונות והרגלים עליהם תתבסס שיטת המשחק

אחרי אימון הבוקר באולם בכפר בלום, סיימה נבחרת ישראל נשים את מחנה האימון שלה שהתחיל ביום רביעי האחרון וכלל בסך הכל 8 אימונים. המחנה היה הראשון והאחרון שצפויה לנבחרת לפני המשחקים נגד טורקיה בחוץ ורומניה בבית בסוף חודש נובמבר.

המאמן עדן ענבר סיכם את המחנה: "למחנה היו שתי משמעויות עיקריות, הראשונה להחזיר את כולם לסוג של מסגרת אחרי הפגרה ולאור העובדה שאין לנו הרבה זמן להתכונן למשחקים והשנייה לשלב 6 בנות צעירות מנבחרת העתודה (אופיר בנט, דניאל רבר, עדן פורת, טל לב, יעל גלילי, עדן רוטברג), שהביאו איתן דם חדש במובן החיובי ואנרגיות שהיינו זקוקים להן בנבחרת, מבלי שהדבר פגע ביכולת המקצועית של הבנות. התנאים היו מצוינים, עבדנו קשה חמישה ימים עם 8 יחידות אימון ובהחלט יצרנו בסיס והעקרונות וההרגלים שעליהם נבנה את שיטת המשחק שלנו בקמפיין."

זה יהיה קמפיין מוזר ללא תקופת הכנה משמעותית.
"זה יהיה כמו בכדורגל ולכן היה לנו חשוב לעשות את המחנה".

איך התרשמת משש הבנות הצעירות החדשות בסגל?
"באופן אישי הן הפתיעו לטובה ביכולת שלהן ובעיקר בהתנהלות על המגרש ומחוץ לו.זה היה בהחלט דבר מרענן, מפתיע וחיובי בראייה ארוכה טווח".

איזה קמפיין אתה צופה לנבחרת בבית שכולל את טורקיה, רומניה ובוסניה אותה נפגוש רק בפברואר 2016?
"על פניו המשחק הקשה ביותר בקמפיין הוא הראשון טורקיה. זו נבחרת שסיימה במקום ה-5 באירופה, עלתה לאולימפיאדת ריו 2016 ןטובה באופן משמעותי משאר הנבחרות בבית. אבל בספורט כמו בספורט צריכים אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, להגיע מוכנים ולעשות את המקסימום. ברור שכעבור 4 ימים בארץ נגד רומניה זה משחק שחייבים לנצח. רומניה דורגה בקבוצת האיכות השנייה וזו בהחלטה נבחרת שאנחנו יכולים להתמודד איתה וחייבים לנצח"\

איך אתה מעריך את ההשתלבות של אלישייה קלארק שלא הייתה אתכם במחנה אבל תהיה המתאזרחת של הנבחרת בקמפיין הנוכחי?
"היא כוח משמעותי מאוד מבלי לפגוע במתאזרחות קודמות בנבחרת. ההשפעה שלה צריכה להיות מאוד מאוד מרכזית והיא בלי ספק תהיה אחת השחקניות המובילות שלנו בקמפיין הזה".