עמירם הלוי: "זאת הסנונית הראשונה שמבשרת על התקדמות הכדורסל הישראלי"; עודד קטש: "אנחנו מבינים איזה הישג גדול עשינו כאן"

נבחרת העתודה של ישראל נחתה היום (שני) בצהריים בארץ, לאחר ההפסד אמש 65-56 מול יוון בגמר אליפות אירופה. החבורה של עודד קטש עשתה אליפות מצוינת והביאה לישראל את מדליית הכסף השלישית בתולדותיה. עם נחיתתה ערכה הנבחרת מסע"ת מאולתרת בנתב"ג שבה סיפרו המאמן עודד קטש וכוכב הנבחרת תמיר בלאט על התחושות והחוויות מהאליפות.

עודד קטש: "רוצה להגיד תודה לשחקנים שגרמו לצוות להאמין יותר ויותר. רוצה לאחל לכל השחקנים המון הצלחה בהמשך הדרך. אני זוכר את עצמי כשחקן צעיר ועכשיו השחקנים האלו גורמים לי להיזכר. תמשיכו לעבוד קשה ונכון וניפגש במגרשים ובשמחות".

על ההצטיינות של תמיר בלאט: "לא יודע למה זה הפתיע כל כך הרבה אנשים. זה נכון שאנחנו לא מייצרים שחקנים בכמויות של נבחרות אחרות, אבל יש פה כמה שחקנים שיגיעו לרמות הגבוהות וייצגו אותנו בנבחרת הבוגרת ויש במה להתגאות".

קטש הוסיף: "כשעושים כדורסל מהמקומות הנכונים, וזה מה שהרגשנו בכל ההכנה שלנו אז אנחנו מנצחים עוד לפני שהמשחק התחיל. קשה להגיד לספורטאים תחרותיים לחייך אחרי הפסד בגמר, אבל אנחנו מבינים איזה הישג גדול עשינו כאן".

יו״ר הוועדה המקצועית, עמוס פרישמן: “יש פה פרצופים עצובים, אני חותם על מעמד כזה בכל אליפות. אם נהיה כנים, לא חשבנו שנגיע למקום הזה ואני גאה בזה. יש דרך לאגף המקצועי, אנחנו לא מתפשרים ואין קיצורי דרך. כשיש לך שיטה ודרך, אין לך ממה לחשוש, מקווה שאראה את השחקנים שיושבים פה משחקים גם בליגת העל כי זה מגיע לכם”.

תמיר בלאט, שנבחר לחמישית הטורניר: "אני לא אוהב לדבר הרבה, משהו התחבר לנו. אני אוהב כל אחד ומאחל הרבה בהצלחה. אחרי הגמר היינו עצובים, אבל בכל זאת אני מאוד גאה בשחקנים".

עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל: "אני בטוח שזו הסנונית הראשונה שמבשרת על התקדמות לכדורסל ואסור לשכוח שיש לנו קיץ מלא וגדוש שבסופו הנבחרת משחקת".