עמרי כספי ודייויד רובינסון יובילו את מחנה כדורסל ללא גבולות הראשון בישראל

ליגת ה-NBA, פיב"א ואיגוד הכדורסל הישראלי הודיעו היום על 62 בכירי הנערים והנערות מתחת לגיל 17 מ-22 מדינות ואזורים שישתתפו במחנה ה"כדורסל ללא גבולות אירופה" ה-.16

מחנה כדורסל ללא גבולות אירופה )Europe BWB ) יתקיים בין יום ראשון ה- 11 באוגוסט ויום רביעי ה-12 באוגוסט בירושלים, תל אביב ומכון וינגייט בנתניה, ויציין את הפעם הראשונה שהתכנית המשותפת העולמית של ה- NBA ושל פיב"א לפיתוח כדורסל ופעילות קהילתית תתקיים בישראל. חברת נייקי תשמש כשותפה רשמית של המחנה.

משתתפי המחנה יאומנו על ידי שחקנים נוכחיים של ה- NBA ו-פיב"א ג'ארד בייליס )פילדלפיה 22 ,)'עמרי כספי )גולדן סטייט ווריורס; ישראל; Europe BWB 6112 ,)סאם דקר )ל.א. קליפרס(, גל מקל )גראן קנריה; ישראל( ונורמן פאוול )טורונטו ראפטורס(, אגדת פיב"א ומכבי תל אביב אנת'וני פארקר, שחקנית ה- WNBA לשעבר ונבחרת ישראל שי דורון )מכבי אשדוד; ישראל(, אגדת פיב"א ושחקנית נבחרת ישראל לשעבר, לירון כהן ואגדת סן אנטוניו ספרס וחבר היכל התהילה מ- 6111 ,דייויד רובינסון.יביא יחד ויחבר מאות בני נוער מקהילות יהודיות ,נוצריות ,מוסלמיות ,דרוזיות ואחרות לסדרה מחנה כדורסל ללא גבולות אירופה של פעילויות ,כולל סדנאות על הבנה וקבלה של תרבויות וסדנאות מפוקסות על פיתוח כישורי כדורסל ,מנהיגות ובנייה קבוצתית:

ופיב"א, יוקדש מרכז NBA – בשיתוף עם ימק"א ירושלים הבינלאומי ואירגונים קהילתיים מובילים ,שחקני ,מאמני ואגדות ה  על ידי השתתפות בסדרה של תכניות אינטראקטיביות עם בני נוער NBA Cares Learn & Play חדש בימק"א על שם מקומיים .המרכז ללימוד ומשחק יציג "מוקד נוער "חדש ,כיתה רב-שימושית לישיבות ,לימודים ,דיאלוגים תרבותיים ולימודי השפות עברית ,ערבית ואנגלית ;וגם תוספות לאולם הכדורסל של ימק"א ,כששני המקומות ישמשו כבית לתכניות שכוללות ספורט ,אמנות וחיבורים תרבותיים לחנך ולהעצים מנהיגים צעירים מקומיים. ופיב"א ישתתפו ב"בניית NBA בשיתוף עם מרכז פרס לשלום וחדשנות וימק"א ירושלים הבינלאומי ,שחקני ,מאמני ואגדות  גשרים של הבנה" ,סדנה עם מנהיגים צעירים למיזוג תרבויות וגבולות בחברה .התכנית תביא יחד קבוצה מעורבבת של בני נוער בגיל תיכון ,בנים ובנות מקהילות יהודיות ,נוצריות ,מוסלמיות ,דרוזיות ואחרות לסדנאות אינטראקטיביות ,פעילויות לבנייה קבוצתית והופעות מוזיקליות. בני נוער מקומיים תתמקד בעבודה על יסודות ,כושר גופני והנאה ותתקיים בהדר 01- עבור כ Jr. NBA – קליניקת כדורסל של ה  יוסף בשיתוף מכבי תל אביב ועמותת עמרי כספי. משתתפי המחנה של כדורסל ללא גבולות ישתתפו בהרצאות על בנייה קבוצתית והנהגה שיתמקדו בהצלחה על ומחוץ למגרש  וגישור על מחלוקות תרבותיות.

,) )בעבר ובהווה רון אדאמס (גולדן סטייט ווריורס) ,ג'וני ברייאנט (יוטה ג'אז USAB( ,פיב"א ואיגוד הכדורסל האמריקאי NBA מאמני )ישתתפו גם הם כמאמנים בכדורסל ללא גבולות USAB( דן בורק (אינדיאנה פייסרס) ,קורט רמביס (ניו יורק ניקס )ודון שואוולטר ;'סרביה )יהיו מנהלי 22 . פטריק האנט (נשיא איגוד מאמני הכדורסל העולמי ;אוסטרליה )ומארין סדלאצ'ק (פילדלפיה 6112אירופה המחנה עם רגב פנאן (מכבי תל אביב )שישמש כמאמן הכושר הגופני. הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס ,קובי אלטמן ,הג'נרל מנג'ר של סן אנטוניו ספרס ,אר .סי .ביופורד ,היועץ הבכיר של טורונטו ראפטורס ,וויין אמברי ונשיא הראפטורס מסאיי יוג'ירי (ניגריה ) לפעילות השיפוט ומנהל השופטים ,בוב דילייני ,יפקח על השופטים המקומיים שיעבדו במחנה NBA – ישתתפו גם הם במחנה .סמנכ"ל ה כחלק ממאמצי הליגה לזהות ולפתח שופטים בינלאומיים.
שחקנים ומאמנים יובילו את משתתפי המחנה בפעילויות מגוונות על ומחוץ למגרש כולל יעילות בתנועה ,פיתוח יכולות לפי עמדות , וסמינרים יומיים שיתמקדו בבריאות ,הנהגה ותקשורת .נער אחד ונערה אחת ייבחרו בסיום 2 על 2 תחרויות קליעה וכישורים ,משחקי כשחקן ושחקנית מצטיינת של מחנה כדורסל ללא גבולות אירופה.
. ,תצייד את השחקנים והמאמנים עם לבוש ונעלי נייקי 6116 נייקי ,שותפה גלובלית של כדורסל ללא גבולות מאז
– משתתפים שנבחרו בדראפט ה 12 ,עם 6111 מדינות ואיזורים מאז 111 – משתתפים מ 6,021 -כדורסל ללא גבולות הגיע ליותר מ 6112 אירופה ,היו בסגלי הקבוצות בפתיחת עונת BWB – מ 11 לשעבר ,כולל BWB משתתפי 61 .NBA BWB .לוח השנה של 712 2 כלל גם את מחנה כדורסל ללא גבולות אמריקה הראשון באיי הבהאמס בין יולי 6112 -ב אפריקה התקיים BWB של 12 – – והפעם ה 0 6 , ביוהנסבורג ,דרום אפריקה . – באוגוסט 2
.ולאדה דיבאץ (סרביה )וטוני קוקוץ '(קרואטיה) ,יחד עם 6111המחנה הראשון אי פעם של כדורסל ללא גבולות התקיים באירופה ביולי ילדים מבוסניה והרצגובינה ,קרואטיה ,מקדוניה ,סלובניה ,סרביה 21 חברים נוספים לשעבר מנבחרת יוגוסלביה ,התאחדו כדי לעבוד עם 611 – יבשות .יותר מ 2 – מדינות ו 62 , ערים 11 – ב BWB מחנות של 21 ופיב"א קיימו כבר NBA – ומונטנגרו בטרוויזו ,איטליה .ה BWB – כדי לתמוך ב NBA – קבוצות ה 11 אנשי צוות מכל 102 – ופיב"א הצטרפו ל WNBA ,NBA -שחקנים נוכחיים ולשעבר ב ברחבי העולם.
אנשי קשר:
mmatischak@nba.com ,+44 (207) 420-8952 ,NBA EMEA ,מייק מאטישאק
lironfanan@gmail.com ,+972528655655 ,2Talent Sports Management ,לירון פנאן