ענבר: "זה היה ניצחון בגמר גביע"; קלארק: "עשינו דבר מדהים"

הניצחון הגדול של נבחרת הנשים הישראלית לא השאיר את הבנות ואת הצוות המקצועי אדישים. כולם מבינים את גודל ההישג, ומבינים עד כמה ההופעה באליפות בפראג נמצאת בהישג יד. הנה מבחר תגובות שליקטנו מיד בסיום המשחק מהמאמן והבנות הנרגשות.

ליעד סואץ קרני: "עשינו היום ניצחון הירואי. הבנות היו גדולות. ניצחון של לב, חצי שני לא הלך לנו כלום, לעשות סל היה כמו להבקיע שער, אבל ואוו ואוו ואוו, איזה נבחרת, איזה כיף, אני כל כך שמחה בשביל כולנו. אמן שזה העלה אותנו".

עדן ענבר: "זה ניצחון בגמר גביע. אני גאה בכל אחת מהבנות. מה שמדהים בנבחרת הזאת זה ביחד שלהן, הנכונות לקבל את ההיררכיה הברורה שיש כאן, והנכונות והמוכנות של כל אחת לתרום בכל רגע נתון בכל דבר הכי קטן שכל אחת יכולה לעשות. את הנקודות עשו שי ואלישה, אבל העבודה של שאר הבנות זה משהו שלא יסולא בפז. אין מאושר ממני היום, אבל צריך לנצח ביום רביעי".

קטיה לויצקי: "אני מאושרת מאוד. באנו ממש מוכנות, יש לנו צוות מדהים, עדן הכין אותנו בצורה מדהימה. מגיע לנו לנצח את המשחק ומגיע לנו לעלות לפראג. אנחנו כמעט שם, אבל זה תלוי בנו כמו שהוכחנו היום. ננצח בבוסניה ונעלה".

שירן צעירי: "אושר גדול, עבדנו קשה, אין הרגשה יותר טובה מזו. היו 10 ימים שקרענו את התחת בשביל משחק אחד, ומגיע לצוות ולשחקניות כל הכבוד. נתנו הכל על המגרש. עכשיו רק צריך לנצח את בוסניה כדי לסיים את זה בכיף ובחיוך גדול. השלשה שלי? הגיע לנו לנצח את המשחק. אני אוהבת את המשחקים האלה. אני עובדת קשה בשביל הרגעים האלה. נתנו מחצית ראשונה מדהימה, הגנה נדירה".

אלישה קלארק: "זה מרגש, זאת הפעם הראשונה שלי עם הנבחרת הלאומית, ולהשיג הישג בסדר גודל כזה זה משהו מדהים. עדבנו קשה כדי להגיע לאליפות אירופה, ואני רוצה להיות חלק מזה. שיחקתי בישראל 5 שנים, ואני מרגישה שם כמו בבית. אני מכירה את הבנות מצוין, והן כמו משפחה בשבילי"