עתודה גברים: הצגה של נבחרת ישראל בדרך לחצי הגמר, הביסה את ספרד 75-98

המסע נמשך: נבחרת העתודה של ישראל עלתה לחצי גמר אליפות אירופה אחרי הצגה ענקית ברבע הגמר עם ניצחון על נבחרת ספרד 75-98. מחצית שנייה נפלאה של הנבחרת בעיקר בזכות הגנת ברזל ויכולת קליעה גדולה של ארבעה שחקנים בנבחרת (זוסמן, בני, בריסקר, רוינה). הנבחרת תתמודד במוצ"ש בשעה 21:15 בחצי הגמר מול המנצחת במשחק בין סרביה לצרפת.

הנבחרת שלנו פתחה עם הגנה אדירה ואילצה 3 איבודי כדור רצופים של הספרדים כדי לעלות ליתרון 3-11 תוך שלוש דקות. מירון רוינה היה מצוין מתחת הסל ויחד עם שלשות של זוסמן ואבדיה, הנבחרת שמרה על היתרון, 13-19 אחרי 5 דקות של כדורסל התקפי ומהיר.

הספרדים קלעו בעיקר שלשות וכך שמרו את עצמם במשחק ברבע הראשון, 4 שלשות רצופות שלהם נתנו להם יתרון ראשון במשחק, אבל אבדיה עם שלשה ועבירה במהלך גדול דאג להחזיר את היתרון לישראל בסיום הרבע הראשון, 25-27.

את הרבע השני ישראל פתחה עם הגנה טובה ויחד עם סלים של זוסמן ובריסקר עלתה ישראל ליתרון 27-36 תוך חמש דקות. מירון רוינה עם עבודה טובה בשני צידי המגרש שמר על היתרון של הנבחרת ומייקל בריסקר עם שלשה מטווח רחוק קבעה יתרון דו ספרתי לישראל, 32-42, 2 דקות לסיום המחצית הראשונה. שלשות נוספות של גיל בני ויובל זוסמן סגרו את המחצית על יתרון שיא לישראל, 37-51.

ספרד פתחה מצוין את המחצית השניה ורצה 0-8 מהיר כדי לפתוח מחדש את המשחק. אריאל בית הלחמי הזעיק פסק זמן ממנו חזרה ישראל אחרת, כשזוסמן, בריקר וגיל בני פשוט רצים את המגרש ומגדילים את היתרון עד 57-68 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון היתרון המשיך לצמוח, שלשה פלוס עבירה של גיל בני מהפינה הקפיצה את כל הספסל שלנו ומיד לאחר מכן מהלך גדול של צ'יצ'אשוילי קבע 65-84 לנבחרת ישראל, חמש דקות לסיום המשחק והכל נראה גמור. עד הסיום היתרון הגיע ל-26 נקודות ובסיום 76-98 לישראל במשחק פנטסטי.

קלעו לישראל: יובל זוסמן 25, מייקל בריסקר 22, גיל בני 18 (10 ריב'), מיירון רוינה 16, דני אבדיה 8, עידו פליישר 4, מיכאל מושקוביץ' 2, עידו שבת 2, גבריאל צ'יצ'יאשוילי 1.