פיני גרשון האריך חוזה באיגוד הכדורסל

לפני מספר ימים, פיני גרשון, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל והאגף המקצועי גברים באיגוד הכדורסל, חתם על חוזה חדש, החוזה השני שלו באיגוד וימשיך בתפקידו.
גרשון הגיע לאיגוד הכדורסל לפני יותר משנה וחצי במהלך שהפתיע רבים ומונה להיות המנהל המקצועי של נבחרת ישראל והאגף המקצועי גברים באיגוד.
מאז ועד היום הוביל גרשון דרך חדשה ולא מעט שינויים בנבחרות ובכלל. בתקופתו של גרשון באיגוד, שוב כל הנבחרות הצעירות שלנו בדרג א', מצב שלא היה כבר כמה שנים ונבחרת ישראל הבוגרת תחת ארז אדלשטיין, סיימה את אליפות אירופה האחרונה במקום העשירי, הטוב ביותר של הנבחרת מאז שנת 2005.
תחת גרשון גדלה מאוד פעילות האגף המקצועי. השינוי הגדול ביותר הוא שכל הנבחרות הצעירות עובדות לאורך כל השנה ולא רק בתקופת ההכנה לקראת האליפות, מה שמאפשר למאמנים לראות מספר גדול מאוד של שחקנים ולא לפספס אף שחקן בעל פוטנציאל וכן להקנות את שיטת המשחק הנכונה לאורך זמן, כשגרשון נוכח לאורך כל השנה באימונים. למעשה מאז מונה לתפקידו ראה גרשון מאות אימונים ועשרות משחקי הכנה ומשחקים רשמיים של כל הנבחרות.
בתקופת גרשון הוקמה נבחרת עד גיל 14 אותה מאמן נדב זילברשטיין כשמטרתה היא סימון שחקנים בעלי פוטנציאל לנבחרת הקדטים ובכלל. כמו כן הוקמו מרכזים לאיתור שחקנים מוכשרים בכל רחבי הארץ, כולל במגזר הערבי. גרשון מאז כננס לתפקידו, ביקר עשרות מועדונים ונפגש עם מאמנים ומנהלים רבים במטרה לקדם את הכדורסל בכל הארץ.
גרשון הוביל מהלך של צמצום הליגה לנוער מ-36 קבוצות בשלושה מחוזות לליגת על בת 24 קבוצות בשני מחוזות שהופכת לליגה אחת בתום סיבוב אחד.
פיני גרשון אמר: אני מאוד שמח להמשיך לעבוד באיגוד הכדורסל. שמתי לעצמי מטרה להביא כמה שיותר שחקנים צעירים למצוינות בנבחרות ישראל הצעירות ועד לנבחרת הבוגרת. החלום הבא שלי הוא הקמת בית לאומי לכדורסל הישראלי ואני מתכוון לפעול בנושא בקרוב.
מאיגוד הכדורסל נמסר: אנחנו שמחים וגאים שמאמן מסדר הגודל של פיני גרשון היה וימשיך להיות גם בעתיד חלק חשוב מאיגוד הכדורסל. אין הרבה מדינות שיכולות להתגאות באיש כמו גרשון בתפקיד שכזה עם הידע, היצירתיות, ההישגים והתארים שלו. גרשון הוא נכס חשוב עבור איגוד הכדורסל ומייצג אותנו בארץ ובחו"ל. הוא מוביל את נבחרות ישראל וכדורסל הבנים לתקופה חדשה ואנחנו בטוחים שאת התוצאות יראו גם בנבחרת הבוגרת בשנים הקרובות.
גרשון הוא בכיר המאמנים הישראלים בשני העשורים האחרונים. אחרי זכיות עם גליל עליון באליפות המדינה ועם הפועל ירולשים בגביע בשנות ה-90, הגיע למכבי ת"א, זכה איתה בשלושה גמרים אירופיים והגיע לעוד שני גמרים וזכה איתה בשבע אליפויות ושבעה גביעי המדינה.