פניני: "אליפות אירופה בישראל זה דבר גדול לספורט הישראלי"; הלפרין: "אין כמו לעלות עם המדים של הנבחרת"; כספי: "כולנו מתרגשים"

נבחרת ישראל התכנסה היום בצהריים בהיכל קבוצת שלמה ליום ראיונות מיוחד עם כלי התקשורת המקומיים. הנה הדברים שאמרו עומרי כספי, יותם הלפרין וגיא פניני.

 

גיא פניני: “אליפות אירופה בישראל זה דבר גדול לספורט הישראלי ולכדורסל הישראלי. לנו כנבחרת זה דבר מאוד מרגש, ומהאימון הראשון אנחנו מרגישים את ההתרגשות, את הטירוף, את הציפייה.

"זאת אליפות אירופה חמישית שלי, והיא הכי מרגשת ומיוחדת. תמיד היינו מגיעים לאליפויות אירופה ומתסכלים בקנאה על הקבוצה המארחת ועכשיו זה אנחנו. כל האוהדים יודעים שאנחנו צריכים אותם, אליפות אירופה כאן בישראל, זה דבר גדול ואתם הדחיפה והגב שלנו".

יותם הלפרין: “עצם העובדה שאנחנו חווים כאן אליפות אירופה זה דבר גדול. אני סוגר אליפות אירופה שמינית שלי, אם אני לא טועה. כבר 13 שנה בנבחרת, ואני שמח באמת שאליפות אירופה האחרונה שלי תהיה כאן בארץ לעיניי הקהל שלנו.זאת הזדמנות טובה לקרוא לכל מי שאוהב כדורסל לבוא ולראות נבחרות ברמה גבוהה.

"העובדה שהאליפות נערכת בארץ מספקת לנו אנרגיות נוספות, בנוסף לאלה שקיימות באופן טבעי. אין כמו לעלות עם מדים של נבחרת ישראל, וזאת לא קלישאה, זה אמיתי”.

עומרי כספי: “כולנו מתרגשים. כבר שבוע באימונים, ולאט לאט נכנסים לקצב לקראת משחקי ההכנה. מחכים כבר להגיע לדבר האמיתי, כאן אצלנו, לעיניי הקהל שלנו.

"יש כימיה מדהימה עם צוות האימון. מבחינת כדורסל וידע, הם מהטובים שיש באירופה ובעולם. יש כאן חבר'ה ותיקים שמכירים אותם היטב, ואנחנו כבר מחכים ללבוש את מדי המשחק ולעלות לשחק.

"אנחנו צריכים את האוהדים שלנו כדי שיהפכו את ההיכל ליתרון עבורנו. זה תמיד היה המקום הכי מפחיד באירופה לשחק בו, ואנחנו מרגישים שעם התמיכה של הקהל והביתיות השמיים הם הגבול. נתראה ב-31 באוגוסט בת"א".

# ואלה המספרים החדשים של שחקני הנבחרת לקראת האליפות: יוגב אוחיון נתן כבוד ליותם הלפרין עם המספר 12 והחליף גופיה למספר 21. שון דוסון יהיה 6 וליאור אליהו ימשיך עם 8. בר טימור ישחק עם הגופיה מספר 15 וריצ׳ארד האוול הלך עם גופיה מספר 1.