קטש: "גאה מאוד בדרך שעשינו בקמפיין הזה"; פניני: "כבוד גדול לכדורסל הישראלי"

בסיום משחק ההפסד של נבחרת ישראל לנבחרת סרביה התייחסו המאמן עודד קטש והשחקנים גיא פניני, רפי מנקו ודני אבדיה למה שהתרחש על הפרקט בבלגרד.

עודד קטש: "לא משחק גדול שלנו. אני בעיקר גאה בשחקנים שנשארנו שם. זה לא פשוט לשחק משחקים מהסוג הזה. זה היה נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם, ואסור לשכוח את זה. התבלבלנו בימים האחרונים, ואני יכול לקחת את זה רק כמחמאה שחשבו שיש לנו סיכוי אמיתי לעשות את זה".

קטש הוסיף: "כמובן שרצינו וניסינו. הבנו שאנחנו צריכים לעשות משחק הירואי כדי להיות קרובים. פספסנו משחקים אחרים בדרך בזמן החלונות שהיו יכולים להציל אותנו, כשאני מסתכל על הקמפיין הזה אני גאה מאוד בדרך שעשינו. לגבי היום, היה משחק חד צדדי. ניסינו לחזור, אבל הם היו גדולים עלינו. זה חלק מהחוויה והדרך. תמיד מתסכל להפסיד, אבל בסך הכול אני גאה. זה שעושים תהליך הצערה זה לא אומר שהולכים כדי להפסיד, אבל לפעמים זה המחיר שצריך לשלם בדרך אבל זה חלק מהתהליך שצריך לעשות כדי להיות יותר טובים בעתיד. מצד שני אפשר להגיד שקיבלנו המון רצון ומחויבות משחקנים שהגיעו לחלונות וזה הישג גדול מאוד. המונדובאסקט היה מן חלום רחוק. המטרה הראשונית הייתה לעבור את הבית הראשון וגם שם נתקלנו בקשיים. מה שכן אפשר לקחת זה הרבה אופטימיות לעוד שנתיים קדימה"

קפטן הנבחרת גיא פניני: "להגיע לסרביה למשחק על עליה לאליפות עולם זה כבוד גדול לכדורסל הישראלי, כל הקמפיין הזה ייצגנו בכבוד ואנחנו צריכים להיות גאים במה שעשינו. הם רמה אחת מעלינו וזה היה קשה, כולם יודעים כמה סרביה טובה והם מענישים אותך, אני בטוח שנלמד מזה, החבר'ה הצעירים חוו פה חוויה בלתי רגילה ואני שמח שעברנו את כל הדבר הזה".

רפי מנקו: "היה משחק לא קל, ידוע שהם קבוצה טובה וברמה גבוהה, חשבנו שנצליח להתמודד אבל לצערי זה לא קרה. אני גאה בחברים שלי על הדרך שעשינו וזה שהגענו למשחק אחד מאליפות עולם, זה משהו גדול. יש אחלה חבר'ה צעירים ואני מקווה שבהמשך נמשיך להשתפר ולהציג כדורסל טוב שיביא אותנו לאליפות אירופה ולהשגים".

דני אבדיה: "זה דבר שאני אזכור כל החיים, קיבלו אותי מאד יפה. זה פעם ראשונה שאני מתחבר לחברים פה ואני רוצה לפרגן לכל אחד ואחד ועל הקמפיין שהוא עשה. תמיד מרגש להיות בבית השני שלך, אבא שלי שיחק פה המון משחקים אז בשביל זו חוויה לבוא ולהיות במגרש הזה ולשחק איפה שאבא שלי שיחק. הרגשתי את הקהל ואני תמיד בא מול סרביה ב-100 אחוז. אנחנו נבחרת צעירה עם המון כשרון, לא היו לנו הרבה אימונים ביחד אבל כל אחד ואחד פה הוא שחקן מצוין שיכול לעזור לנבחרת בצורות שונות ונגיע רחוק בעתיד".