קטש: "הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו"; בן שימול: "לא הצלחנו לעמוד בתוכנית המשחק שלנו"

בסיום משחק ההפסד של נבחרת ישראל מול אסטוניה התייחס המאמן עודד קטש לגורמים שהביאו להפסד הישראלי.

קטש: "גם במשחק הראשון מול אסטוניה ראינו שהם משחקים שונה מאחרים. המון תנועה, עם חמישה שחקנים שיודעים לקלוע מבחוץ. צריך לבוא מאוד מוכנים לעניין הזה, ובמשחק הראשון הגבנו טוב. הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו והוציאו אותנו קצת מהמשחק הרגיל שלנו. יותר מדי שחקנים נכנסו פחות טוב למשחק. בהתקפה שלנו לא הצלחנו להגיע למקומות שאנחנו רוצים, המשחק היה בקצב מאוד מהיר. בסך הכל, התוצאה של המשחק הראשון אולי גרמה לאנשים לחשוב שזה משחק קל, אבל זה ממש לא ככה. הם ניצחו כאן את הבריטים במשחק מרשים. היו קרובים מאוד ליוונים במשחק חוץ. הם קבוצה טובה, אבל עדיין אני חושב שהתקפית היינו צריכים למצוא את הקצב שלנו ולא הצלחנו. ניסינו לשנות כל מיני הרכבים, אבל היה לנו קשה ליצור עקביות".

אבי בן שימול: "זה היה משחק שונה לגמרי מאשר היה מול בריטניה. לא הצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו. היינו מבולבלים ולא עמדנו בתוכנית המשחק שלנו. יש עוד זמן עד הסבב הבא ונצטרך להתארגן מחדש בהתאם. היום זה לא עבד לטובתנו, מרימים את הראש ומסתכלים הלאה".

רביב לימונד: "לא נכנסנו טוב למשחק, בהמשך המשחק גם לא שיחקנו טוב בעיקר בהגנה, נתנו להם לשלוט בריבאונד הגנה. הם הוציאו אותנו משיטת המשחק שלנו. זה די טבעי לתקופה כל כך קצרה שאנחנו מתאמנים ביחד. אני מקווה שנצליח להגשים את המטרה שהצבנו לעצמנו".